recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - creative x-fi2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketcreative x-fi2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tjensen02 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2005
Status: Offline
Point: 244
Direkte link til dette indlæg Emne: creative x-fi2
    Sendt: 24-September-2010 kl. 18:56
Hej har en creative x-fi2 liggende som jeg ikke bruger fordi det er så besværligt og få musik ind i den.
det er måske mig der ikke kan finde ud af det så derfor mit spørgsmål her.
 
hvis jeg kopierer min musik ind i en eller flere mapper på afspilleren kommer det i en mappe når jeg skal afspille og den spiller lidt fra den ene og den anden.
altså en lang liste med alle numre og jeg har trykket på album og ikke alle numre.
 
jeg har efterhånden fundet ud af og ligge det ind i en afspiller liste men jeg skal oprette mapper og ligge filerne derind i programmet de følger med der hedder centrale men det er jo dobbeltarbejde og det samme når jeg skal slette igen.
jeg kan ikke ligge min mappe ind i album åbenart.  det vil den bare ikke.
 
kan man ikke på den afspiller kopiere mapper ind som et externt drev og så vil de mapper blive vist i afspilleren og kan afspilles som de ligger.
 
der står i det de kalder brugermanual at man kan organisere i windows stifinder men kopierer jeg 10 mapper ind  kommer alle filer frem i en mappe der hedder noget med unknavn eller sådan noget og der ligger alle filer i en sammenblanding.
 
jeg er virkelig træt af og lave dobbelt arbejde ved først og oprette mapper og filer og så i programmet skal gøre det en gang til med afspiller listen.
 
Håber nogle kan hjælpe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu