recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hjælp ved handel ved TECHNIKdirekt.de
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethjælp ved handel ved TECHNIKdirekt.de

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
maddy2005 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 19:29
nogen der kan sige med sikkerhed for vil være sikker! er det bare det ja så er der jo ingen problem i det :)
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 19:25
Uden at vide det gætter jeg på det betyder at fragtmanden ringer og aftaler leveringstidspunkt med dig - altså så han er fuldstændig sikker på du er hjemme og kan modtage varen. 
Til top
maddy2005 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2006 kl. 19:11
Hej jeg står og skal handle hos: TECHNIKdirekt.de jeg har indtastet mit navn og adresse osv og trykket næste så jeg er ved trin 3 "shipping" Jeg kan kun vælge en ting:
Pick up service *   (Special Shipping Costs)   EUR 70,-

jeg vælger den og trykker continue så skrivder den følgende :

Please enter your telephone number for an appointment with the forwarding agent.
 
Hva skal dette sige ??? og kommer fjernsynet til at koste prisen som er angivet på hjemmesiden + 70 euro i forsendelse ???
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu