recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VT20 og krypterede kanaler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketVT20 og krypterede kanaler.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Emne: VT20 og krypterede kanaler.
    Sendt: 28-September-2010 kl. 13:45
 
 
Oprindeligt skrevet af Sigida Sigida skrev:

 
CA-modulet + YouSee kortet virker fint i andre fjernsyn.
 
  Så vil det jo være nærliggende at prøve et andet modul, da det med sansynlighed er der problemet ligger.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Sigida Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Branchemedlem

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2190
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2010 kl. 13:38

Min kollega har et Panasonic VT20, og han har samtidig et modul + yousee kort tilsluttet.

Der er ingen problemer med og finde og lagre kanalerne, men så snart at han ønsker og se Digitale kanaler (3+ HD, Discovery HD og lign.) så går der ikke mere end et par minutter, så skriver den "krypteret kanal". Så kan jeg slukke tv'et - tænde det igen, også er der det samme problem kort efter igen..
CA-modulet + YouSee kortet virker fint i andre fjernsyn. Jeg har forsøgt og hente hjælp hos YouSee "teknikere", men de finder ingen problemer i deres system..

Hvad kan jeg gøre?? 
Samsung 65HU7505

Pioneer VSX-LX50

SVS 5 satelite
SVS SB2000

JVC HD750

Sony PS4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu