recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smartwi 2.0 ny model
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmartwi 2.0 ny model

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2011 kl. 01:00
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Rechain Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 03:14
Jeg har haft SmartWi v1 i lang tid nu, og er glad for det. Kan det betale sig for mig at opgradere til v2? Jeg bruger det selv til BoxerTV abbo. for at spare en masse penge. Nå, men er bare i tvivl om det kan betale sig at opgradere fra v1 til v2 :D

/Rechain
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 07:28
Oprindeligt skrevet af Rechain Rechain skrev:

Jeg har haft SmartWi v1 i lang tid nu, og er glad for det. Kan det betale sig for mig at opgradere til v2? Jeg bruger det selv til BoxerTV abbo. for at spare en masse penge. Nå, men er bare i tvivl om det kan betale sig at opgradere fra v1 til v2 :D

/Rechain

Det kan ikke betale sig at opgradere, hvis det virker som det er nu. Du får forbedret rækkevidde og mere hukommelse på kortene, som kan bruges til senere opgraderinger, så vent til du får et reelt behov.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2011 kl. 07:50
Det kan ikke betale sig at bruge smartwii til boxer mere..
 
Fra 14/3-11 ændrer de deres multiroom abonnement, hvor et ekstrakort koster en engangsudgift på 300,- plus en stigning på selve abonnementet (10 eller 20 alt efter abonnementt type).
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
molassen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af avh avh skrev:

Det kan ikke betale sig at bruge smartwii til boxer mere..
 
Fra 14/3-11 ændrer de deres multiroom abonnement, hvor et ekstrakort koster en engangsudgift på 300,- plus en stigning på selve abonnementet (10 eller 20 alt efter abonnementt type).
 
da ungernes ynglingskanaler Disney og Disney XD ikke med på ekstrakortet fortsætter vi med SmartWii 1 som virker perfekt.
Til top
KKG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2011 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af KKG KKG skrev:

Er der nogen der ved om SmartWii efterhånden kan bruges med YouSee's Samsung setup boks med harddiskoptager (Samsung SMT-H3126), og i så fgald om det både er SmartWii 1 og 2 eller kun den ene af dem?

Jeg har nemlig flere tv, computer med FireDTV og YouSee boksen som jeg gerne vil kunne se min Canal Digital pakke på uden at skulle flytte rundt på mit programkort, hvilket jo desværre er nødvendigt når YouSee ikke leverer Canal Digital og TV1000 pakkerne med på deres ekstrakort...

Alternativt er der så nogen der ved om Future Wireless Cardsplitter (http://www.cleverstuff.se/?id=home) virker eller om der er andre virksomme kortsplittere/løsninger?

På forhånd tak for svar!


Nu har jeg så købt SmartWi 2 efter at have snakket i telefon med en fra SmartWi firmaet der sagde at det skulle virke med Samsung boksen med deres nye software.

Desværre kan jeg ikke få det til at virke og har prøvet både med software version 3.0 og 3.1 som er de eneste tilgængelige på deres hjemmeside.
Derudover har jeg prøvet at både hæve og sænke sendestyrken, prøvet med og uden NULL og prøvet at ændre clock'en til 64444 som de siger man kan prøve for at få boksen værdi frem hvilket heller ikke virker. Ligeledes virker det heller ikke med at sætte den på Viacces slow.


Er der nogen der har fået det til at virke og evt. hvordan?

Overvejer meget at returnere det!

Mvh. Klaus


Redigeret af KKG - 21-Maj-2011 kl. 18:25
Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 15:47
Oprindeligt skrevet af KKG KKG skrev:

Oprindeligt skrevet af KKG KKG skrev:

Er der nogen der ved om SmartWii efterhånden kan bruges med YouSee's Samsung setup boks med harddiskoptager (Samsung SMT-H3126), og i så fgald om det både er SmartWii 1 og 2 eller kun den ene af dem?

Jeg har nemlig flere tv, computer med FireDTV og YouSee boksen som jeg gerne vil kunne se min Canal Digital pakke på uden at skulle flytte rundt på mit programkort, hvilket jo desværre er nødvendigt når YouSee ikke leverer Canal Digital og TV1000 pakkerne med på deres ekstrakort...

Alternativt er der så nogen der ved om Future Wireless Cardsplitter (http://www.cleverstuff.se/?id=home) virker eller om der er andre virksomme kortsplittere/løsninger?

På forhånd tak for svar!


Nu har jeg så købt SmartWi 2 efter at have snakket i telefon med en fra SmartWi firmaet der sagde at det skulle virke med Samsung boksen med deres nye software.

Desværre kan jeg ikke få det til at virke og har prøvet både med software version 3.0 og 3.1 som er de eneste tilgængelige på deres hjemmeside.
Derudover har jeg prøvet at både hæve og sænke sendestyrken, prøvet med og uden NULL og prøvet at ændre clock'en til 64444 som de siger man kan prøve for at få boksen værdi frem hvilket heller ikke virker. Ligeledes virker det heller ikke med at sætte den på Viacces slow.


Er der nogen der har fået det til at virke og evt. hvordan?

Overvejer meget at returnere det!
 
jeg har selv yousee 2 stk boxe en med harddisk og en uden harddisk , og det virker uden problemer med mit smartwii verison 1 den gamle model ...
Mvh. Klaus
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2011 kl. 15:58
hvilken firmware kører du med ?   jeg kører med SmartWi 2.52 r86.swi i min og det virker bare super , men ved ikke om den nye version af smartwii kan bruge den samme firmware
 
Installer og start den vedlagte Toolbox 1.12
• Indsæt et Client kort i Master boksen
• Vælg fanebladet ’Client’
• I ATR drop-down menuen vælger du ’Viaccess Slow’ 
• Tryk du på ’Set’ og til sidst på ’Send’
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu