recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Cisco epc3925 Stofanet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Cisco epc3925 Stofanet?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus24 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Sted: sønderborg/DK
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 20:03
hej jeg har også en Cisco EPC3925 og min køre nu rigtig fint både sammen med min Xbox, mobil telefon og printer men jeg har købt en netværks HDD hvor jeg er nød til at ændre i min routers gateway opsætning men jeg kan ikke få lov til at komme der ind har prøvet med den ip adresse der står i routeres manual  http://manual.upc.ro/pdf/epc_3925.pdf er der nogle af jer andre der har kunne komme der ind? jeg overvejer at prøve at kontakte  http://www.gvd.dk/?p=1512 da de lyder meget lovende
Til top
Alies_Benjamin Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alies_Benjamin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2012 kl. 20:54
Hej.

Ja, det lader i min verden til at Stofa har lavet super ged i den, jeg er Dansk Kabel TV kunde og har samme modem, og er ejer af en 50/5 Mbit linje. Der er intet dårlig at melde, super hastighed, og har brugt det i godt 10 mdr nu.

Jeg har selv 3 ATV 2 som wireless er på med N netværks Båndbredde samt laptop Ipad og 2 faste gamer maskiener, og en Synology Nas server samme med Modemmet.

Har haft genstartet en gang i hele periode, og har selv mulighed for at hygge mig i den hvis jeg behøver det. :)

Har også fastnet igennem mit modem

Så alt i alt super lækkert udstyr, tro der imod at stofa har lavet en lortet Firmware til så lækkert et produkt.

Har aldrig haft problemer med Cisco det køre sgu
Mvh Benjamin Simonsen

Onkyo SR-TX806 DTS-HD samt Onkyo BD-309 - Jamo Concert Center, Jamo Concert 8 & 11 - ATV2
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Alies_Benjamin Alies_Benjamin skrev:

Hej.

Jeg har selv 3 ATV 2 som wireless er på med N netværks Båndbredde samt laptop Ipad og 2 faste gamer maskiener, og en Synology Nas server samme med Modemmet.

Har haft genstartet en gang i hele periode, og har selv mulighed for at hygge mig i den hvis jeg behøver det. :)
Har aldrig haft problemer med Cisco det køre sgu


Har også lige fået en EPC3925 (fra Dansk Kabel TV) - kører fint, - men jeg har et par spørgsmål:
1) Skal den udsende en irriterende (meget)høj lyd?
2) Kan jeg sætte en HD på USB porten og forvente at den kan ses på netværket?
Til top
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sherman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Sherman Sherman skrev:

Oprindeligt skrevet af Alies_Benjamin Alies_Benjamin skrev:

Hej.

Jeg har selv 3 ATV 2 som wireless er på med N netværks Båndbredde samt laptop Ipad og 2 faste gamer maskiener, og en Synology Nas server samme med Modemmet.

Har haft genstartet en gang i hele periode, og har selv mulighed for at hygge mig i den hvis jeg behøver det. :)
Har aldrig haft problemer med Cisco det køre sgu


Har også lige fået en EPC3925 (fra Dansk Kabel TV) - kører fint, - men jeg har et par spørgsmål:
1) Skal den udsende en irriterende (meget)høj lyd?
2) Kan jeg sætte en HD på USB porten og forvente at den kan ses på netværket?


En ombytning af Cisco`en klarede den høje lyd - fedt :-)
Ingen løsning på USB porten - løste det ved at disable wifi og bruge min Airport Extreme i stedet. Den har nemlig en USB port der kan bruges. Sådan :-)
Til top
Plex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 20:15
Jeg har også et EPC3925 fra Dansk Kabel TV - fungerer super stabilt, og man kan pille ligeså meget i opsætningen som man har lyst til - ingen restrektioner whatsoever Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu