recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Downloade fra DR.dk/nu
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Downloade fra DR.dk/nu

 Besvar Besvar Side  <1 2728293031>
Forfatter
Besked
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 14:58
En demuxer er desværre ikke muligt at lave pga begrænsninger i Javascript. Men det kan muligvis lade sig gøre i en senere version at kalde ffmepg fra TV4ever så det sker automatisk alligevel. Det er noget som jeg har på ønskelisten.

PS. Får I notifikationer når der er beskeder? Jeg gør ikke længere.
Til top
JonasBang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-September-2016
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasBang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af marlar marlar skrev:

En demuxer er desværre ikke muligt at lave pga begrænsninger i Javascript. Men det kan muligvis lade sig gøre i en senere version at kalde ffmepg fra TV4ever så det sker automatisk alligevel. Det er noget som jeg har på ønskelisten.

PS. Får I notifikationer når der er beskeder? Jeg gør ikke længere.


Indbygget demuxer er nice to have, ikke must have, men ville da være fedt :)

Ja, jeg får en email hver gang der bliver skrevet i denne tråd.
Til top
JonasBang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-September-2016
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JonasBang Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2016 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af JonasBang JonasBang skrev:


Ja, jeg får en email hver gang der bliver skrevet i denne tråd.


Prøv at gå ind under "Emne-funktioner". Det nederste punkt hedder for mig "Afbryd underretning om emnet". Måske kan du der slå underretning til?
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2016 kl. 12:27
Underretning var slået til, men jeg har prøvet at slå det fra og til igen. Så må jeg se om det virker.
Til top
Seanchaoz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seanchaoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 09:58
Hej. Jeg prøver lige at skrive her, i håb om nogen kan hjælpe.

Jeg har nu i flere timer prøvet at finde ud af hvordan (om) man kan downloade gamle tv afsnit fra Dr.dk Bonanza. Det er især ting som Casper og Mandril Aftalen og Banjo's Likørstue jeg eftersøger.

Jeg kan hverken få Jeppo.dk eller Tv4ever til at hente de gamle serier. De vil godt downloade nyere udsendelser, men ingen af de gamle.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Seanchaoz Seanchaoz skrev:

Jeg kan hverken få Jeppo.dk eller Tv4ever til at hente de gamle serier. 

Hej.

Har du prøvet med AdobeHDS:


Hilsen Carsten.
Til top
Seanchaoz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seanchaoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 13:13
Hej Carsten, tak for hurtigt svar.

Jeg har ikke prøvet det, for det ser ikke ud til at være et krypteringsproblem. Jeppo og Tv4ever giver helt enkelt intet resultat, som om de ikke kan registrere at der er noget at downloade.

F.eks. siden her: http://www.dr.dk/Bonanza/serie/Unge_og_satire/Casper_og_Mandrilaftalen.htm

Jeppo siger at intet blev fundet. Tv4ever optage knappen forbliver bare grå med "Vælg først en udsendelse" og kan ikke trykkes på.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 14:05
Hej.

Før jeg svarede dig var jeg inde på Casper_og_Mandrilaftalen afsnit 1.
Jeg gik ind og så html koden og fant ikke nogen af de linier de to nævnte programmer søger på.
Så det er rigtigt at du ikke kan bruge nogen af de to programmer, men må prøve andre løsninger.

Hilsen Carsten.
Til top
Seanchaoz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seanchaoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 14:18
Satans!

Det er nærmest umuligt at finde de serier som download. Jeg sidder næsten og overvejer bare at afspille dem i fullscreen, og så optage dem direkte med fraps eller OBS. Men for fanden det ville blive et kæmpe arbejde jeg helst gerne ville slippe for :p
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af Seanchaoz Seanchaoz skrev:

Hej Carsten, tak for hurtigt svar.

Jeg har ikke prøvet det, for det ser ikke ud til at være et krypteringsproblem. Jeppo og Tv4ever giver helt enkelt intet resultat, som om de ikke kan registrere at der er noget at downloade.


Jeppo siger at intet blev fundet. Tv4ever optage knappen forbliver bare grå med "Vælg først en udsendelse" og kan ikke trykkes på.
Mon ikke det er DR Bonanza der er problemet. 
Kan heller ikke afspille i browser (hverken Win10 Edge og Google Chrome)

Mvh. JørgenT
Til top
Perugio Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Juni-2014
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Perugio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 14:23
Internet Download Manager lader til at kunne hente dem (eksemplet) i FLV format

Jeg bruger IDM 6.25 build 2 fra oct 2015 - har ikke opdateret længe. Bruger Chrome btw


Redigeret af Perugio - 28-December-2016 kl. 14:24
Til top
Seanchaoz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2016
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Seanchaoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2016 kl. 15:49
Yes! Du er en livsredder manse!

IDM virker perfekt. Det går langsomt ad H til men det virker :D
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2728293031>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu