recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Monster House 3D 59 kr. (ville lige dele)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMonster House 3D 59 kr. (ville lige dele)

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

måske de har rettet tekst eller billed nu, men hvor fremgår det at det er 3d versionen?
 
De HAR rettet billedet nu. For lidt siden var det billedet og teksten med 3D versionen.
 
Hvordan står man så, når man har bestilt og betalt for den, og man var i god tro med at man købte 3D versionen? har man så krav på den?
Til top
Exxtreme Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Skagen
Status: Offline
Point: 1091
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

måske de har rettet tekst eller billed nu, men hvor fremgår det at det er 3d versionen?
 
De HAR rettet billedet nu. For lidt siden var det billedet og teksten med 3D versionen.
 
Hvordan står man så, når man har bestilt og betalt for den, og man var i god tro med at man købte 3D versionen? har man så krav på den?
Det kommer nok an på om det kun var et forkert cover de havde brugt, eller om det også stod i teksten...
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:18
Der er da ingen, der seriøst kan påstå, at de var i god tro til den pris for en BD 3D.
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:19
tænkte nok det var for billigt til at være sandt,
Ole Hansen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:23
Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Der er da ingen, der seriøst kan påstå, at de var i god tro til den pris for en BD 3D.
Jo hvorfor egentlig ikke. Ind i mellem kommer der rigtigt gode tilbud på dit og dat.
 
I og med jeg jo bestilte filmen, så har jeg også skrevet til butikken, og udbedt mig en forklaring på det ændrede billede. Og jeg skrev - at vi er nogle stykker fra recordere.dk, der her til formiddag bestilte Monster House på 3D - så lad os se hvad der skerSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:40
Købeloven siger at hvis en butik har oplyst en pris i en reklameavis fx, så er de forpligtet til at sælge vareren til den oplyste pris, medmindre prisen er helt ved siden af og det er åbenlyst for en hver at den oplyste pris ikke kunne være korrekt.
Så det er altså et fortolknings spørgsmål, og i denne sammenhæng vil jeg mene prisen er for langt fra hvad 3D film normalt koster til man ville kunne få medhold i at prisen ikke var åbenlys skævt sat.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Der er da ingen, der seriøst kan påstå, at de var i god tro til den pris for en BD 3D.
Jo hvorfor egentlig ikke. Ind i mellem kommer der rigtigt gode tilbud på dit og dat.
 
I og med jeg jo bestilte filmen, så har jeg også skrevet til butikken, og udbedt mig en forklaring på det ændrede billede. Og jeg skrev - at vi er nogle stykker fra recordere.dk, der her til formiddag bestilte Monster House på 3D - så lad os se hvad der skerSmile
Må man spørge om hvorfor du skal blande recorderes.dk navn ind i denne sammenhæng ? Er det sådan fordi de skal blive mere skramt ?
I har bestilt en film, firmaet har lavet en lille fejl de hurtigt fik rettet op på, hvorfor skal de så straffes ? Undskyld jeg kan ikke helt se det rimlige i denne historie. Den eneste i skal gøre i denne sag er jo bare at nægte modtagelse når posten kommer og så får i jeres 59 kr. tilbage, de eneste taber i denne sag er butikken som kommer til at betale porto mm. Synes ellers jeg læste du var så glad for at støtte op om danske butikker, så kan jeg da ikke forstå du vil straffe dem til at give dig en 5 gange så dyr varer bare fordi de laven en lille fodfejl.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
nickyyyy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: København S
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:55
Kan ikke se hvorfor en Blu-ray film, skal være så meget dyrere, bare fordi det er 3D. Hvis en blu-ray normalt koster 300,- så lyder 59,- da også urealistisk - 3D eller ej Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:56
Hold da op mand! Det er da før sket at vi har fået "tilbud'et" til anførte pris. Som f.eks. da Moviezoo solgte Godfather og MI boksene til 229 kr stykket. Og DVDStrax Bond Boxene til 179 kr stykket.Tongue
Til top
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:58
Og så hører tråden vel egentlig hjemme under 'Bruger til bruger' frem for 'Køb, salg, bytte'...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Non-Desperado Non-Desperado skrev:

Der er da ingen, der seriøst kan påstå, at de var i god tro til den pris for en BD 3D.
Jo hvorfor egentlig ikke. Ind i mellem kommer der rigtigt gode tilbud på dit og dat.
 
I og med jeg jo bestilte filmen, så har jeg også skrevet til butikken, og udbedt mig en forklaring på det ændrede billede. Og jeg skrev - at vi er nogle stykker fra recordere.dk, der her til formiddag bestilte Monster House på 3D - så lad os se hvad der skerSmile
Må man spørge om hvorfor du skal blande recorderes.dk navn ind i denne sammenhæng ? Er det sådan fordi de skal blive mere skramt ?
I har bestilt en film, firmaet har lavet en lille fejl de hurtigt fik rettet op på, hvorfor skal de så straffes ? Undskyld jeg kan ikke helt se det rimlige i denne historie. Den eneste i skal gøre i denne sag er jo bare at nægte modtagelse når posten kommer og så får i jeres 59 kr. tilbage, de eneste taber i denne sag er butikken som kommer til at betale porto mm. Synes ellers jeg læste du var så glad for at støtte op om danske butikker, så kan jeg da ikke forstå du vil straffe dem til at give dig en 5 gange så dyr varer bare fordi de laven en lille fodfejl.
Har da ikke en pind med straf at gøre, det er slet ikke mit ærindeDead


Redigeret af Hother - 09-November-2010 kl. 13:01
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hold da op mand! Det er da før sket at vi har fået "tilbud'et" til anførte pris. Som f.eks. da Moviezoo solgte Godfather og MI boksene til 229 kr stykket. Og DVDStrax Bond Boxene til 179 kr stykket.Tongue
Jo men det er jo heller ikke ligefrem nye film!
Tror ikke det kommer ske forløbigt at der kommer tilbud på nyudgivelser af 3D film
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu