recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Monster House 3D 59 kr. (ville lige dele)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMonster House 3D 59 kr. (ville lige dele)

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 15:31
Oprindeligt skrevet af nickyyyy nickyyyy skrev:

Hvis en blu-ray normalt koster 300,- så lyder 59,- da også urealistisk - 3D eller ej Smile
 
Det gør en Blu-Ray da normalt heller ikke, det har de da ikke gjort siden Blu-Ray var nyt?
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af Bab Bab skrev:

Bestiller du altid dine film efter coveret, eller efter hvad der står i teksten?
Du har bestilt Monster House 2D, da der intet sted i teksten stod 3D. Der var et forkert cover, så jeg forstår slet ikke, at du kan tro, at du får en 3D version.

Bab
 
mjaaah, mere eller mindre. Hvis jeg skanner blikket ned af f.eks BlockBusters tilbudsavis, så skanner jeg da mere billederne, end teksten, for at se om der er nogen der er interessante for mig
 
Det er da så muligt der ikke stod i selve teksten, at den var i 3D, men når jeg bare ser titlen, og et stort fedt billede, med et stort 3D logo... så ja, så går jeg ud fra det er den udgave. Jeg går ikke ind og nærlæser om der så skulle stå en notits om at varen og indhold afviger fra billedet. Så er jeg måske for dum, men sådan er jeg nu så engang
Til top
Bab Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2010
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 15:39
Det vil så sige, at du heller ikke tjekkede, at den kun var med kinesisk tale og undertekster på spansk? Eller læste du tilfældigvis, at der var danske undertekster og så gad du ikke læse mere?

Bab
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 15:45
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Enig - man skal være himmelråbende naiv, for at tro at den pågældende film kun skulle koste 59kr - En fejl skal der også være plads til, uden at butikken nødvendigvis skal straffes af den grund.
 
Jamen jeg syntes da så du er en himmelråbende idiot, med det postulat! Ja undskyld min kedelige tone, men syntes da det er lamt at få at vide af dig, at jeg er himmelråbende naiv
 
Hvorfor skulle den ikke kunne koste det? Den står på forsiden som dagens coolshot, altså et ekstra godt tilbud. Jeg kender intet til filmen, men så bare en tegnefilm i 3D, og tænkte, fedt, noget mere til min mildest talt sparsomme 3D samling. Den film kunne så i min verden have været en pænt kedeligt modtaget film, som de kunne have fået et stort parti hjem af, og som de så solgte billigt i dag.
 
Jeg har lige købt Harry Potter 1-6 fra Amazon til 251 kr, inklusiv fragt... dvd ca 40 kr. pr. film. Så ved jeg godt det er på Amazon, og det er billigere, men hvis de kan sende mig film fra England til den pris, hvor den sidste stadig koster 200.- i landet, og stadig tjene penge på det, så kan jeg sgu ikke se hvorfor Coolshop ikke kunne have et dagstilbud til den pris, for at lokke kuner i butikken
 
Jeg var også engang så naiv, at bestille et halvt års abonnement på Euroman, til ca 500-600.- hvor jeg fik en blender med, der kostede 1200.- i Magasin.... det virkede naivt, men den kom sørme frem til mig
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Bab Bab skrev:

Det vil så sige, at du heller ikke tjekkede, at den kun var med kinesisk tale og undertekster på spansk? Eller læste du tilfældigvis, at der var danske undertekster og så gad du ikke læse mere?

Bab
 
Ja jeg tjekkede den var med danske tekster... der var et fint flag, men jeg bed sgu ikke mærke i at der kun stod Monster House, og ikke Monster House 3D, jeg var bare glad for det gode tilbud
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2010 kl. 19:16
Noget nyt?
.....
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Noget nyt?
Jep filmen kommer i 2D - sikkert i dag. Forsøgte at annullere ordren inden de havde afsendt filmen. Det lykkedes ikke. Dagen efter fik jeg besked om, at nu var filmen afsendt. Og jeg returnere filmenSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Noget nyt?
Jep filmen kommer i 2D - sikkert i dag. Forsøgte at annullere ordren inden de havde afsendt filmen. Det lykkedes ikke. Dagen efter fik jeg besked om, at nu var filmen afsendt. Og jeg returnere filmenSmile
 
 
Returomkostninger vil de så ikke dække Ouch.
 
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 10:47
Men så kan man jo bare nægtet modtagelse og så vil Post DK sende filmen retur. Man skal bare huske ikke at åbne forsendelse.
 
Herefter skal firmaet returnerer hele beløbet.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Men så kan man jo bare nægtet modtagelse og så vil Post DK sende filmen retur. Man skal bare huske ikke at åbne forsendelse.
 
Herefter skal firmaet returnerer hele beløbet.
Og det er lige hvad jeg gørSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Men så kan man jo bare nægtet modtagelse og så vil Post DK sende filmen retur. Man skal bare huske ikke at åbne forsendelse.
 
Herefter skal firmaet returnerer hele beløbet.
 
Jeps, men nu så jeg først Hother´s svar efter modtagelse af filmen. Men med lidt venlig chat, så dækker de alligevel returporto Big smile.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2010 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Men så kan man jo bare nægtet modtagelse og så vil Post DK sende filmen retur. Man skal bare huske ikke at åbne forsendelse.
 
Herefter skal firmaet returnerer hele beløbet.
 
Jeps, men nu så jeg først Hother´s svar efter modtagelse af filmen. Men med lidt venlig chat, så dækker de alligevel returporto Big smile.
SuperTongue Ellers kunne det jo dårligt betale sig at returnere filmenLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu