recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af hovedtelefoner med aktivstøjreduktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af hovedtelefoner med aktivstøjreduktion

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
socsci Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2010 kl. 19:20
Hej alle

Jeg står over for at skulle rejse til Australien, Thailand og Kina. Dette kommer til at give mange timer i fly og diverse tog og busser. Derfor vil jeg gerne købe et par gode hovedtelefoner med aktiv støjreduktion således, at jeg kan holde det meste af lyden ude fra de larmende kinesere og fly.

Er der nogen, der kan anbefale nogle gode høretelefoner, der kan dette? De skal kunne bruges til en ipod nano og må maks koste 1500 kr. Derudover skal der gerne tilhøre en case til dem, sådan at jeg kan opbevare dem sikkert i min backpack.

Det eneste jeg kan finde, er dem, de har i Hifiklubben: http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehor/hovedtelefon/
Her er der en Denon AH-D1100, som de skriver kan holde støj ude, men som ikke har aktiv støjreduktion. Er der nogen der kender til den, og kan sige, om den reelt holder støj ude?
Derudover har de en Denon AH-NC800, som har aktiv støjreduktion, men som koster 1800 kr, jeg vil gerne ned på 1500 kr maks for et par. Men hvis der er nogen, der har erfaringer med den, vil jeg alligevel gerne høre dem.

Håber på svar.

Mvh
Jeppe
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu