recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - panasonic tx-p42s10e
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpanasonic tx-p42s10e

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cato Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Emne: panasonic tx-p42s10e
    Sendt: 01-December-2010 kl. 15:02
hej Alle

Jeg har fået panasonic til at hjælpe mig med at indstille kanalerne efter tdc yousee har ændret dem.

Nu får jeg så at vide af panasonic at tv guiden ikke virker mere! Kan det virkelig passe at tdc ikke understøtter den mere?

Andre som har samme problem?

MVH
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 15:34

En kanalomlægning fjerner ikke EPGen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
cato Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-December-2010
Sted: danmark
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 15:49
hej Radiomanden

Jeg fik en guide af panasonic til at indstille kanalerne og guiden er forsvundet. Mon jeg skal ringe til tdc eller panasonic hvor mon problemet ligger, kan stadig se når jeg skifter kanal hvad det aktuelle program er men guiden er væk...
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Point: 826
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 15:53

Bruger du "Danmark" som land?

I så fald så prøv "Finland" (Helsinki).
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 19:18
Oprindeligt skrevet af cato cato skrev:

hej Alle
Jeg har fået panasonic til at hjælpe mig med at indstille kanalerne efter tdc yousee har ændret dem.

Nu får jeg så at vide af panasonic at tv guiden ikke virker mere! Kan det virkelig passe at tdc ikke understøtter den mere?
Andre som har samme problem?
MVH

Ja, der er mange der har dette problem med Panasonic. Det ser dog ud til at det kan løses, og at alle kan få EPG.
Problemet er diskuteret i denne tråd: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=89044&PN=5&title=guide-p-x10
En reset til fabriksindstillinger er ikke nødvendig, hvis man allerede har valgt Sverige eller Finland og kørt en DVB-C kanalsøgning. Sverige er bedst, så bliver tidszonen korrekt. Det fungerer for mig med Sverige som land på Panasonic V10.  Den første fulde DVB-C kanalsøgning efter en evt. reset giver ingen digitale kanaler, kun analoge, og analoge kanaler har ingen EPG eller TV Guide, som YouSee kalder det.

I anden omgang skal der foretages en FULD kanalsøgning (gerne blot efter Gratis Kanaler).
Hvis menuen ikke viser mulighed for DVB-C kanalsøgning, skal man trykke på tasten TV og vælge DVB-C. Så kan man gå ind i Menu -> Indstilling -> DVB-C indstillingsmenu -> Autosøgning. Vælg Alle kanaler eller Gratis kanaler. Vælg Fuld kanalsøgning, for Hurtig søgning giver ingen resultater.  Frekvens, Symbol-rate og netværks-id kan være Automatisk (jeg får ingen forskel, i hvert fald).

Sæt så den fulde kanalsøgning i gang. Panasonic tv'et finder kun et såkaldt Standardnetværk. Det vælger man og søgningen går i gang.

Meld tilbage om dette lykkes!

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu