recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aiplay m.m. Hjælp mig !!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAiplay m.m. Hjælp mig !!

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
superkdx Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 17:26
Hej Alle
 
Håber nogle venlige sjæle har lyst til at hjælpe
 
Jeg har følgende
 
Ipad Wifi
Iphone 4
 
Jeg vil gerne kunne hænge min ipad op på væggen og spille alt min musik fra den og over på mit hifianlæg.
 
Et link til nogle almindelige - ikke ret store trådløse højtalere ville hjælpe . Mange tak :)
 
Jeg forstår ikke helt hvad det airplay er, eller nu mere hvordan det virker ? Skal man have en af følgende av-modtagere eller Apple tv for at det virker, som de skriver på deres hjemmeside?
 
Jeg tænkte mere på om man kunne købe et stykke hardware man kunne sætte til sit hifianlæg og dermed spille sin itunesmusik fra sin ipad og så til anlægget trådløst ? Eller er det nemmere bare med et lydstik fra ipad til hifianlæg !!
 
Dertil vil jeg gerne have 2 stk højtalere til mit hobbyrum - men skal jeg bare nøjes med at købe 2 stk trådløse højtalere med reciever og modtager og bare sætte til, eller kan man købe højtalere fra apple og køre det over airplay ? Jag jeg forstår det sgu lige helt ...
 
Airprint virker vel kun med deres wifirouter ( Airexpress som den hedder ikke ? )
 
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12
Philips HTS 9540/12
Philips SRU8015
2 x AppleTv 3
iphone 5 16 GB
MacBook Pro 13"
Apple Time Capsule 2TB
2 x Airport Express
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu