recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CoD MW 2 --> Dårlig/høj ping?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketCoD MW 2 --> Dårlig/høj ping?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Emne: CoD MW 2 --> Dårlig/høj ping?
    Sendt: 19-December-2010 kl. 23:26
Hej

Jeg har lige købt Modern Warfare 2, da det kan fås billigt siden Black Ops lige er blevet udgivet.

Der er en del forbedringer i forhold til det første Modern Warfare, men der er stadig nogle skavanker hist og pist. Dog ikke noget som ødelægger helhedsoplevelsen.

...Og dog. Jeg har en 10/2 linie fra Fullrate, som egentlig burde være nok, men uanset hvilke servere jeg lander på, ryger min ping helt hen i vejret. Jeg ryger sjældent op på 3 søjler (lysegrøn). Ellers ligger den tit nede på 2 søjler (gul) eller sågar helt nede på 1 søjle (orange/rød).

Hvad kan der være galt?

Ved NAT-type står der "strict", men så vidt jeg har læst mig frem til, så burde det ikke have nogen indflydelse sålænge man joiner og ikke opretter servere.

Hvad kan man gøre??
Til top
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2010 kl. 23:54
Portforwarding . åben upnp. er ting der kan hjælpe.
man skal helst have nat.type 3 eller 2.

men tror dit problem er at fullrate bruger Zyxel-routere til deres kunder, så hvis du har fået sådan en router fra fullrate, så ring til deres support og forklar dit problem, så de kan gå ind i din router lave lidt om.
har selv haft samme problem, havde telenor som også brugte Zyxel-routere til deres kunder.
skiftede til you see og alle problemerne var væk.
ps Online id ufo-viking

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu