recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp - jeg har købt LG50PK550N!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp - jeg har købt LG50PK550N!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
simon_jak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2010 kl. 17:48
Hey venner

Jeg har netop købt nævnte fjernsyn. Det ankommer om 2 dage og har simpelthen behov for lige at vide, hvordan jeg skal forholde mig. 

Der er en tråd med fjernsynet, hvor folk siger de bruger kalibreringen "der findes her på siden". Synes jeg har ledt et stykke tid, men kan ikke finde denne kalibrering. Vil en være behjælpelig med et link? Er det desuden til at finde ud af for en nybegynder som jeg?

Desuden har jeg kigget på sektionen med break-in dvd mv. Men det ligger jo som ISO-filer. Kan jeg ikke få noget, jeg kan køre direkte fra USB-stikket? Igen ville et link være super!

En lille vejledning af, hvad jeg skal gøre og hvornår ville gøre mig ovenud glad.

Jeg er førstegangskøber af plasma efter at have haft et 32" LCD i 3-4 år som mit første flaskærms-tv, så er på herrens mark.

Håber nogen vil hjælpe mig - på forhånd tak Tongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu