|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jesperk85 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 02-Januar-2011 kl. 14:00 |
Hej med jer,
Jeg har et problem med min DVB-C modtager boks, som jeg har fået i julegave. Jeg har stofa og bor i Århus C. Jeg har selv fundet frekvens 346 og rate 6900 på nettet, men boksen finder kun DR1, DR2, TV2 og Zaptor TV. Jeg har riget til hotline ved Stofa men de ville ikke hjælpe. Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg kommer til at se hele min dyrt betalte tv pakke ? God nytår :-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det kan ikke lade sig gøre at hjælpe, der mangler oplysning om modtageren.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() |
Radiomandens svar hjælper dig jo ikke.
Boxen skal være forbundet med et kort og godt antennekabel. Ikke noget med lange kabler og fordelerboxe når du prøver at sætte den op første gang. Det er typisk det der er problemet.
Rettet: Typo
Redigeret af Infinity - 02-Januar-2011 kl. 19:13 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
jesperk85 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Tak for svar OK, Det prøver jeg så. Kan jeg slutte et langt kabel til efter ? Har nok 5 meter fra stik til fjernsyn.MBH Jesper
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
Stofa må, som YouSee, have et netværksnummer for hver region - prøv at find dette. Søger man bare på frekvenserne, vil den ikke finde alle kanaler.
|
|
![]() |
|
Krat-Lusker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2008 Status: Offline Point: 25 |
![]() |
stofa køre kun med netværksnummer "0"
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() |
[QUOTE=jesperk85]Hej med jer,
Jeg har et problem med min DVB-C modtager boks, som jeg har fået i julegave. Jeg har stofa og bor i Århus C. Jeg har selv fundet frekvens 346 og rate 6900 på nettet, men boksen finder kun DR1, DR2, TV2 og Zaptor TV. Jeg har riget til hotline ved Stofa men de ville ikke hjælpe. Er der nogen der har et godt råd til hvordan jeg kommer til at se hele min dyrt betalte tv pakke ?
God nytår :-)
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Ikke alle boxe har mulighed for indtastning af et netværksnummer. Mit Panasonic G20 TV har, men min Dreambox DM600C eller diverse software på mine Linux PC'ere har ikke. Nogle boxe kan selv finde ud af at lave et blind scan på alle frekvenser, på andre boxe skal man angive hvilke frekvenser der skal scannes på. Der er mange muligheder.. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Har du sat QAM til 64 eller 256 da du søgte kanalerne ind?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Indtil videre er det jo bare gætteværk med hvordan det skal gøres, der er blevet stillet spørgsmål om oplysning om modtageren, men det er ikke blevet besvaret. Det vil helt sikkert gøre det nemmere at hjælpe. Der må jo være nogen der kender den når det bliver oplyst.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Det korte kabel er nu forsøgt uden held. Denver DCB-108HD er navnet på boxen. Jeg har prøvet med QAM 64, 128 og 256 og alle virker med de 4 kanaler.... men altså heller ikke flere end de 4.
Jeg sidder klar til at prøve det meste. Jesper
|
|
![]() |
|
![]() |
Der er en tråd om den modtager her, jeg ved ikke om den kan hjælpe, har ikke læst den igennem. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=84555&title=denver-dcb108hd-box-i-ftex
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |