Hej alle Recordere, har nu brugt ca. 4 timer på at få mit fjernsyn og min PC til at snakke sammen men uden held...
Derfor vender jeg mig nu imod jer, for at se om i har en løsning på mit problem.
Jeg har købt mig et Samsung
PS50C685, og har dernæst investeret i en USB dongle, samsung WIS09, der skulle gøre det muligt for mig at se de ting jeg har på min PC, på mit TV.. Har dernæst installeret samsungs program "PC share manager", og ifølge guiden burde jeg kunne åbne det også skulle jeg kunne gå ind i noget "deling" og noget "enhedspolitik" og burde her kunne se mit TV og sige til min PC at TV'et skal have adgang til min PC, men det kan jeg IKKE!!
Mit TV kommer ikke op i programmet..
Både min PC og mit TV har fin internetforbindelse og er begge tilsluttet den samme..
Har ydermere slået firewallen der angåer samsungs PC share fra, således at programmet har fuld adgang.. men det virker stadig ikke
..
Har simpelthen ingen ide om hvad jeg gør galt, og internettet er desværre ingen hjælp, så håber der sidder nogle med nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre, for er lidt usmart når min PC og TV ikke kan snakke sammen..
På forhånd tak
Kamikid