recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Oppo 3D Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Oppo 3D Blu-ray

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Pallec Pallec skrev:

Dog har en bruger herinde bekræftet at streaming virker via DLNA, så det burde være undersøgt, da det er en vigtig feature.
Ja, det er muligt, men den oplysning kom frem i går, og anmeldelsen blev afleveret fredag, hvor jeg intet andet kendskab havdeSmile

Anmeldelsen er vel ikke hugget i granit, uden mulighed for efterfølgende editering...Wink
Jeg har det nok sådan, at hvis Oppo fortæller mig, at "streamning for the time being has been disabled", så er det mit udgangspunkt. Oppo er formentlig klar over at funktionen virker, men kan måske ikke stå fuldt inde for funktionen. Måske virker funktionen på visse servere, men ikke på andre.
 
Havde jeg nu tilføjet i min anmeldelse, at der er forlydender om, at streaming funktionen virker, men at det så efterfølgende bliver konstateret, at funktionen kun virker hos nogle brugere, så havde pokker været løs, bare med omvendt fortegn.Wink
 
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
wcc1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: aalborg
Status: Offline
Point: 219
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:27
super god anmeldelse. kunne være sjovt at se hvordan den performer mod philips bdp9600 3d. lyd og billed.no så den var lidt bedre på billed siden end pioneer bdp-lx91, og det er da godt klaret af en afspiller til ca.5000 kr. så om det skal være oppo eller philips ved jeg ikke inu.Smile




Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af wcc1 wcc1 skrev:

super god anmeldelse. kunne være sjovt at se hvordan den performer mod philips bdp9600 3d. lyd og billed.no så den var lidt bedre på billed siden end pioneer bdp-lx91, og det er da godt klaret af en afspiller til ca.5000 kr. så om det skal være oppo eller philips ved jeg ikke inu.Smile
Nu er jeg jo godt bekendt med BDP-LX91, jeg har jo selv haft enEmbarrassed Men hvis du ikke går efter 3D, og de yderligere funktioner der ligger i de nævnte afspillere, så mener jeg egentlig ikke at du har nogen grund til at skifteSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har det nok sådan, at hvis Oppo fortæller mig, at "streamning for the time being has been disabled", så er det mit udgangspunkt. Oppo er formentlig klar over at funktionen virker, men kan måske ikke stå fuldt inde for funktionen. Måske virker funktionen på visse servere, men ikke på andre.  
 
Eftersom DLNA virker, så kan det jo ikke være "disabled", ergo har du misforstået Oppo: Internet-streaming er disabled, men DLNA virker fint.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:51
Kan den egentlig streame Blu-Ray ISO via DLNA som Popcorn Hour og Dune? 
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Kan den egentlig streame Blu-Ray ISO via DLNA som Popcorn Hour og Dune? 
Oppo BDP-93 håndtere ikke ISO-filer, som jeg læser det på denne uofficielle side:
 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:08
Det er mig altså lidt en gåde hvorfor man ikke gør mere ud af fjernbetjeningen.
 
Når nu man laver et i mine øjne et meget flot stilrent produkt i et lækkert materiale, og så medfølger der en fjernbetjening som lige så godt kunne følge med en denver dvd afspiller til 200 kr.

Dog et plus at den har lys i knapperne Smile


Redigeret af Blu-ben - 23-Januar-2011 kl. 13:10
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Det er mig altså lidt en gåde hvorfor man ikke gør mere ud af fjernbetjeningen.
 
Når nu man laver et i mine øjne et meget flot stilrent produkt i et lækkert materiale, og så medfølger der en fjernbetjening som lige så godt kunne følge med en denver dvd afspiller til 200 kr.
 
Det ville du næppe sige hvis du havde haft den i fingrene. Designmæssigt, måske jo, men kvalitetsmæssigt er det absolut ikke en discount-fjernbetjening.
Til top
Blu-ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2008
Status: Offline
Point: 869
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Det er mig altså lidt en gåde hvorfor man ikke gør mere ud af fjernbetjeningen.
 
Når nu man laver et i mine øjne et meget flot stilrent produkt i et lækkert materiale, og så medfølger der en fjernbetjening som lige så godt kunne følge med en denver dvd afspiller til 200 kr.
 
Det ville du næppe sige hvis du havde haft den i fingrene. Designmæssigt, måske jo, men kvalitetsmæssigt er det absolut ikke en discount-fjernbetjening.
Det var nu også mest designet jeg tænkte på Smile og min sammenligning var måske også lidt overdrevet, man kunne da godt bruge noget lækkert materiale af noget børste aluminium eller måske en form for touch, synes det ville klæde oppo (og mange andre producenter) at få lidt nytæning med ind over designet.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Det var nu også mest designet jeg tænkte på Smile og min sammenligning var måske også lidt overdrevet, man kunne da godt bruge noget lækkert materiale af noget børste aluminium eller måske en form for touch, synes det ville klæde oppo (og mange andre producenter) at få lidt nytæning med ind over designet.
 
Jamen så er vi enige Smile
Til top
Energyzhig Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Hej Hother
 
tillykke med en rigtig god anmeldelse.Thumbs Upjeg gad vide om der er blæser i den eller om den er helt
uden ? og er det en afspiller der kunne afløse min selvom jeg ikke skal have 3D forløbig.
jeg glæder mig til at høre hvad den kan med musik cdèr.
 
PS: jeg vil lige sige at jeg læser rigtig mange anmeldelser på nettet og dine er klart de mest
fatbare for en almindelig hifi freak som mig, Smileså lad dig ikke provokere til at stoppe med det.
Læser du alle anmeldelser lige så grundigt som Hothers ?
Pioneer 5090H m. PDP-S63 · Marantz SR7005 · AZbox Premium+ HD 2x DVB-C · Oppo BDP-83 · Scandyna Minipod 4 stk. · Scandyna Cinepod · Scandyna MiniBass · Logitech Harmony 900 ·
Til top
LeBlodia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 13:46
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Blu-ben Blu-ben skrev:

Det er mig altså lidt en gåde hvorfor man ikke gør mere ud af fjernbetjeningen.
 
Når nu man laver et i mine øjne et meget flot stilrent produkt i et lækkert materiale, og så medfølger der en fjernbetjening som lige så godt kunne følge med en denver dvd afspiller til 200 kr.
 
Det ville du næppe sige hvis du havde haft den i fingrene. Designmæssigt, måske jo, men kvalitetsmæssigt er det absolut ikke en discount-fjernbetjening.
Det er jo så ikke helt enig i, netop kvaliteten synes jeg godt kunne være bedre. Det jeg er utilfreds med er knapperne. Hvis man rammer bare en smule skævt på knappen så den ikke bliver trykket helt lige ned giver den en klik/pop lyd og har relativt  nemt ved at blive sidende.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu