recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internet, dc .. Totalt #%]{}$!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketInternet, dc .. Totalt #%]{}$!

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Mrsnas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: Internet, dc .. Totalt #%]{}$!
    Sendt: 22-Januar-2011 kl. 23:17
Til top
Mrsnas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2011 kl. 23:26
sorry, troede jeg kunne skrive fra  min ipad .. men det kunne jeg så ikke.

men problemet er min internet .. det er virkeligt slemt. Tror nok vi har dansk bredbånd nu, men får waoo her den 1. februar. Men det er mest irriterende når jeg spiller wow, jeg får dc hver 10-30 min .. jeg er ved at blive vanvittig, nogle der ved hvad problemet måske kan være?


Jeg er ny her, så tror det var det rigtige sted jeg lavede emnet :)
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 00:20
Hvad er "dc"?
Til top
Mrsnas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 09:05
Undskyld der ikke var særlig meget info, men jeg havde lige lidt travlt.

Men DC = Disconnect. Men det er selvfølgelig ikke kun fra wow, det er nettet generelt .. vi har både wireless, og med wire .. Men det er dem begge det er galt med, vi køre 3-5 computere på, og et fjernsyn. Nok mest 3 hele tiden, også 2 computere sådan on and off, som ikke altid er på(men stadig en del),  plus mobiler, og andre touch enheder.
Det jeg plejer at gøre hvis der ikke er noget net er at, slukke på kontakten til (jeg ved ikke hvad den hedder) Men sådan en stor boks som nærmest er hovedstation til vores router og fjernsyn.
Vores router er af mærket Belkin .. vi får 20 MBIT, når vi skifter til Waoo, får vi vidst 30 MBIT.
Og når jo, det er nærmest som om at det ikke er hele nettet der går en gang imellem, fordi nogle gange kan jeg godt snakke over skype og Ventrillo, men ikke kan bruge internet browseren, eller spille nogle spil


Hvis det er mere i skal have at vide for muligvis at hjælpe mig til problemet spørger i bare.
Og til sidst ville jeg bare sige, kan det måske hjælpe når vi får den nye internet udbyder?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 09:23
hvilken Belkin drejer det sig om? Det kan sagtens være routeren der bliver overbelastet og dermed disconnecter klienter. Der kan også være tale om en uheldig qos opsætning der giver problemer.

BS
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af Mrsnas Mrsnas skrev:


Det jeg plejer at gøre hvis der ikke er noget net er at, slukke på kontakten til (jeg ved ikke hvad den hedder) Men sådan en stor boks som nærmest er hovedstation til vores router og fjernsyn.
Vores router er af mærket Belkin .. vi får 20 MBIT, når vi skifter til Waoo, får vi vidst 30 MBIT.
Og når jo, det er nærmest som om at det ikke er hele nettet der går en gang imellem, fordi nogle gange kan jeg godt snakke over skype og Ventrillo, men ikke kan bruge internet browseren, eller spille nogle spil


Det første jeg vilel forsøge var at få fat i en anden router. Kender du ikke nogen der kan låne dig en?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mrsnas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:28
Det er en Belkin_G_PLUS_MIMO hvis det var det du mente? :)

Og Tjooo ... kunne måske godt låne en. Jeg bor jo hos mine forældre, så det er ikke rigtig mig der tager beslutningerne, men det er !#%#% irriterende der er så mange problemer med det.. 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Mrsnas Mrsnas skrev:

Og Tjooo ... kunne måske godt låne en. Jeg bor jo hos mine forældre, så det er ikke rigtig mig der tager beslutningerne, men det er !#%#% irriterende der er så mange problemer med det.. 


Prøv da med en anden router uanset, hvor du bor.


Klaus


Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mrsnas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:50
Jamen hvordan skal jeg sige det til mine forældre? 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:59
Oprindeligt skrevet af Mrsnas Mrsnas skrev:

Jamen hvordan skal jeg sige det til mine forældre? 


Spørg dem om ikke de oplever det, når de bruger internet og om ikke de finder det generende. Svarer de ja til de, så spørg om ikke i skal prøve at gøre noget ved det, da du har en ide til en test (den evt lånte router).

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 11:59
 
 
Oprindeligt skrevet af Mrsnas Mrsnas skrev:

Jamen hvordan skal jeg sige det til mine forældre? 
 
  Tja, det er jo bare at sige det, der er vel ikke andre muligheder, hvis der skal findes en løsning.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mrsnas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Januar-2011
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2011 kl. 12:03
hmm, min far har prøvet at ringe til vores internet udbyder .. Og der sagde de et eller andet med at næste gang nettet gik så skulle vi prøve at hive nogle af ledningerne ud, for at se hvor problemet var .. Men problemet er ikke så tit langvarige internet problemer, men mere sådan irriterende, mens man er igang med noget.. men det har vi så ikke fået noget ud af endnu ^^ 

Men det jeg mener med hvordan jeg skal sige det er, at min far bliver sådan irriteret når man nævner det.. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu