recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC HomeTrio og PS3 (trådløst netværk)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC HomeTrio og PS3 (trådløst netværk)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC HomeTrio og PS3 (trådløst netværk)
    Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:09
Hej recordere.dk

Jeg har en Sagem 3504 router fra TDC i min HomeTrio-pakke. Den er koblet op med kabel til computeren, men nede i stuen har jeg min PS3 i hjemmebiografen, og jeg vil gerne online med den. Iflg. teknikeren har den Sagem også trådløst netværk, og jeg har skrevet både SSID-nummer og WPA-ned. Indtastet begge i opsætningen af trådløst netværk på PS3, men den kan ikke finde signalet.

Hvad gør jeg forkert?

Håber I kan hjælpe mig. Det er en PS3 Slim 120gb.
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:27
jeg har det samme og det virker fint. Kan den se netværket...?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af KongKent KongKent skrev:

Hej recordere.dk

Jeg har en Sagem 3504 router fra TDC i min HomeTrio-pakke. Den er koblet op med kabel til computeren, men nede i stuen har jeg min PS3 i hjemmebiografen, og jeg vil gerne online med den. Iflg. teknikeren har den Sagem også trådløst netværk, og jeg har skrevet både SSID-nummer og WPA-ned. Indtastet begge i opsætningen af trådløst netværk på PS3, men den kan ikke finde signalet.



Afstanden kan være et problem.

Hvis du har en bærbar PC: check om du kan fange routeren fra samme sted som PS3'en.

Ellers: prøv at rykke router og PS3 tættere på hinanden.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2011 kl. 13:54
Brug evt. InSsider på en bærbar for at se om netværket er til stede.
 
Det kan også være krypteringen (typen) det er galt med.
 
BS
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2011 kl. 10:57
Min kæreste har også Hometrio med den pågældende router. Det virkede fint (i perioder) med det trådløse net, både til ps3 og computere. Men den router er simpelthen noget ustabilt bras. TDC har været inde og pille ved indstillingerne for nyligt, og dette har vistnok gjort den lidt mere stabil. Til PS3éren fik hun/jeg dog nok. Der kom et kabel på. Ikke fordi den var mere ustabil en de andre, men fordi ustabiliteten i routeren generelt ikke kunne accepteres på PS3, samt at det var en nem mulighed med kabel.
 
Du skal tjekke om du overhovedet kan se de trådløse net på din router. For som nævnt, så er den ekstrem ustabil, og falder helt "væk" temmelig ofte.
Hvis det sker hos dig, så fejlmeld den. TDC kigger på den udefra, og det bliver måske bedre.
 
Good luck!
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu