recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos hos Bilka...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos hos Bilka...

 Besvar Besvar Side  123 14>
Forfatter
Besked
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos hos Bilka...
    Sendt: 07-Februar-2011 kl. 23:25
Så er der sku kommet Sonos hos bilka...;)
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 23:58
- og man sparer i skrivende stund 0,72% i forhold til hifi-klubben! :-)
Til top
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 00:16
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

- og man sparer i skrivende stund 0,72% i forhold til hifi-klubben! :-)
 
Hold k*** det skulle jeg have vidst for 14 dage siden. Havde glædeligt betalt 50% mere end i HFK.
 
Jeg hader at handle ved Hifiklubben grundet deres utroligt arrogante holdning til kunder. Jeg bliver så negativ hver gang jeg har talt med én dernedefra. Handler der kun når jeg er tvunget til det (hvilket der heldigvis går år imellem, og kun fordi de har eneforhandling af enkelte produkter) - i dette tilfælde ville jeg have Sonos, og havde desværre ikke mulighed for at handle i udlandet Ouch.
 
Mvh
Steen
Til top
Blank Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 00:46
hmm.. troede hifi klubben havde eneret på sonos i danmark..
men det vil da være fint hvis der bliver åbnet op for sonos i danmark,
så kan det være internet butikkerne kan komme med nogle ordentlige priser..
må indrømme at jeg bryder mig mindre og mindre om hifi klubben og deres faste pris, ligegyldigt hvor meget man køber ind, og udover det, som også er nævnt så er de utroligt arrogante, og guider ikke kunderne til det bedste for kunderne, men nærmere diktere hvad kunderne skal købe..
tilgengæld synes jeg at det kan virke negativt for Sonos, da det så pludselig er blevet til et Bilka Produkt..


Redigeret af Blank - 08-Februar-2011 kl. 00:52
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 01:34
Sonos i Bilka er sansynligvis et udtryk for parallel-import.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 06:31
Er det kun S5 til 2775, for HFK har slået igen med 2699.

Redigeret af SVP03 - 08-Februar-2011 kl. 06:33
SVP03
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

hmm.. troede hifi klubben havde eneret på sonos i danmark..
men det vil da være fint hvis der bliver åbnet op for sonos i danmark,
så kan det være internet butikkerne kan komme med nogle ordentlige priser..
må indrømme at jeg bryder mig mindre og mindre om hifi klubben og deres faste pris, ligegyldigt hvor meget man køber ind, og udover det, som også er nævnt så er de utroligt arrogante, og guider ikke kunderne til det bedste for kunderne, men nærmere diktere hvad kunderne skal købe..
tilgengæld synes jeg at det kan virke negativt for Sonos, da det så pludselig er blevet til et Bilka Produkt..
 
Ikke for at genere nogle men Sonos er et Bilkaprodukt. Efter min mening er produktet ubrugeligt rent lydmessigt, men oki MP3 lydfiler er også blevet vildt udbredt. Mange er tilbøjelig til at give afkast på lydkvaliteten hvis bare produktet har nogle sjove features LOL
 
Hilsen Jonas Bojer
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 07:44
Uha, det her bliver stort..... :)
2. Verdenskrig var et lille skænderi mellem 2 kvinder i sammenligning. :) :) :)
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 08:08
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

hmm.. troede hifi klubben havde eneret på sonos i danmark..
men det vil da være fint hvis der bliver åbnet op for sonos i danmark,

så kan det være internet butikkerne kan komme med nogle ordentlige priser..

må indrømme at jeg bryder mig mindre og mindre om hifi klubben og deres faste pris, ligegyldigt hvor meget man køber ind, og udover det, som også er nævnt så er de utroligt arrogante, og guider ikke kunderne til det bedste for kunderne, men nærmere diktere hvad kunderne skal købe..

tilgengæld synes jeg at det kan virke negativt for Sonos, da det så pludselig er blevet til et Bilka Produkt..




 

Ikke for at genere nogle men Sonos er et Bilkaprodukt. Efter min mening er produktet ubrugeligt rent lydmessigt, men oki MP3 lydfiler er også blevet vildt udbredt. Mange er tilbøjelig til at give afkast på lydkvaliteten hvis bare produktet har nogle sjove features LOL

 

Hilsen Jonas Bojer

Det kan du have ret i, men det hindre os jo ikke i at smide en CD i afspilleren i stuen og nyde det når vi har tid.
Til gengæld er Sonos genialt i køkken, værelser til ungerne, in wall/seiling installationer. Nu når man har rippet hele svineriet over på NASen alligevel.
SVP03
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Oprindeligt skrevet af Blank Blank skrev:

hmm.. troede hifi klubben havde eneret på sonos i danmark..
men det vil da være fint hvis der bliver åbnet op for sonos i danmark,

så kan det være internet butikkerne kan komme med nogle ordentlige priser..

må indrømme at jeg bryder mig mindre og mindre om hifi klubben og deres faste pris, ligegyldigt hvor meget man køber ind, og udover det, som også er nævnt så er de utroligt arrogante, og guider ikke kunderne til det bedste for kunderne, men nærmere diktere hvad kunderne skal købe..

tilgengæld synes jeg at det kan virke negativt for Sonos, da det så pludselig er blevet til et Bilka Produkt..

 

Ikke for at genere nogle men Sonos er et Bilkaprodukt. Efter min mening er produktet ubrugeligt rent lydmessigt, men oki MP3 lydfiler er også blevet vildt udbredt. Mange er tilbøjelig til at give afkast på lydkvaliteten hvis bare produktet har nogle sjove features LOL

 

Hilsen Jonas Bojer

Det kan du have ret i, men det hindre os jo ikke i at smide en CD i afspilleren i stuen og nyde det når vi har tid.
Til gengæld er Sonos genialt i køkken, værelser til ungerne, in wall/seiling installationer. Nu når man har rippet hele svineriet over på NASen alligevel.
yep enig LOL
 
Hilsen Jonas Bojer


Redigeret af Jonas Bojer - 08-Februar-2011 kl. 08:32
Til top
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Ikke for at genere nogle men Sonos er et Bilkaprodukt. Efter min mening er produktet ubrugeligt rent lydmessigt, men oki MP3 lydfiler er også blevet vildt udbredt. Mange er tilbøjelig til at give afkast på lydkvaliteten hvis bare produktet har nogle sjove features LOL
 
Hilsen Jonas Bojer
 
Nu kan man jo bruge andet end MP3. Vi bruger FLAC, som fungerer rigtigt godt. Det Sonos giver mulighed for, for os, er at have al vores musik og en trilliard radiostationer med i haven (her har vi ingen Hifi alligevel), i køkkenet (her havde vi overhovedet ikke musik før, alternativet havde her været en DAB- eller FM-radio), samt i stuen, hvor vi og ungerne nu hører musik ca. 100 gange oftere end tidligere.
 
Og som nævnt smider jeg bare en CD på Marantz'en når jeg vil nærlytte (hvilket med 3 små børn desværre bliver lige så sjældent som jeg ser en hel film).
 
Fleksibiliteten er nøgleordet, lydkvaliteten er sekundær. men faktisk er den ikke så ringe på ZP90 koblet til stuens anlæg. S5, derimod, er ikke fantastisk (men til gengæld mindst lige så god som andre "transistorradioer", og meget mere fleksibel).
 
Mvh
Steen
Til top
Fromme Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 10:48
Er nu ret glad for mit Sonos...
Har rippet mine cd'er i FLAC format og bruger digital overførsel til en Onkyo TX-SR876.
OG DET LYDER FREMRAGENDE...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu