recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ridderdk stue bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketridderdk stue bio

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 18:51
Og tak for de mange pæne ord til alle iøvrigt, rart andre end en selv kan påskønne det slid det alligevel har været

Redigeret af ridderdk - 20-Februar-2011 kl. 18:51
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 18:58
Det ser rigtig godt ud. Har du gjort det alene og har du erfaring indenfor branchen?

Er det bare billedet som snyder, eller har din "tilbygning" gjort at væggen stikker lidt ud i bredden? - jeg synes det virker som om der er kommet en kant der hvor de 2 rum mødes..
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 19:37
Damn, det ser lækkert ud... Hvad med et billede af hvor surround-højttalerne sidder? Eller er det på tegnebrædtet?
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Det ser rigtig godt ud. Har du gjort det alene og har du erfaring indenfor branchen?

Er det bare billedet som snyder, eller har din "tilbygning" gjort at væggen stikker lidt ud i bredden? - jeg synes det virker som om der er kommet en kant der hvor de 2 rum mødes..
Tak, ude til højre er der en vinklet væg. Jeg tænkte i lang på tid at lade væggen følge den vinklede væg men bestemte mig for at det ville blive for svært at få det til at passe. Så fik jeg også svaret på om jeg laver sådan noget til dagligt ;-).
Istedet har jeg lavet væggen helt ud til vinklen og afsluttet vinkelret, det har så også givet længden ekstra 12-14 cm Smile, og det ser faktisk ok ud med den overgang. Måske man også kan se jeg mangler at få skåret fodlisten til og monteret de 12 cm liste der så mangler ved afslutningen.
Jeg har lavet det hele selv og jeg skulle hilse og sige gipsplader på 120 cm i bredden er halvtunge, heldigvis skulle jeg kun bruge 2 af dem til det yderste lag, de inderste er alle 90cm. 


Redigeret af ridderdk - 20-Februar-2011 kl. 19:43
Til top
Flot Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2006
Sted: Frederiksberg C
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 20:07
Godt gået - glæder mig til at se og høre det næste gang, vi kommer forbi. Til venlig info troede din søster altså ikke, at du kunne sådan noget!
 
 
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 01:37
Oprindeligt skrevet af Flot Flot skrev:

Godt gået - glæder mig til at se og høre det næste gang, vi kommer forbi. Til venlig info troede din søster altså ikke, at du kunne sådan noget!
 
 
Hej Flotte
Det lyder squ også godt, og du ved jo godt min søster kan have nogle sjove ideer.  
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:50
FLOT FLOT FLOT FLOT: Great inspiration til os andre. Gode billeder og flot når du ikke arbejder med den slags til hverdag. Får lyst til at gå igang med det samme selv.
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
meltofte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 12:55
Ja, rigtig flot og meget inspirerende. Hvis jeg viser konen de billeder, så ved jeg godt, hvad jeg skal lave i min næste ferie LOL
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:05
Kan du poste nogle billeder af, hvordan "enden" af væggen går over i den skrå væg?
Som en anden har nævnt ser det lidt "pudsigt" ud fra den vinkel billederne er taget.

Hvad med det hulrum, omkring tv'et, bliver det tilgængeligt i forhold til, at fjerne støv mm (det kunne se ud til, at være et sted støv kunne ophobe sig).

Og den billedramme der står på møblet, kan du give noget mere Info om det?

Ellers ser det lækkert ud, og sådan noget man kunne ønske sig, man bare lige selv kunne kaste sig ud i.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:07
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Kan du poste nogle billeder af, hvordan "enden" af væggen går over i den skrå væg?
Som en anden har nævnt ser det lidt "pudsigt" ud fra den vinkel billederne er taget.

Hvad med det hulrum, omkring tv'et, bliver det tilgængeligt i forhold til, at fjerne støv mm (det kunne se ud til, at være et sted støv kunne ophobe sig).

Og den billedramme der står på møblet, kan du give noget mere Info om det? En Ipad!

Ellers ser det lækkert ud, og sådan noget man kunne ønske sig, man bare lige selv kunne kaste sig ud i.

Mvh Michael
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:11
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Kan du poste nogle billeder af, hvordan "enden" af væggen går over i den skrå væg?
Som en anden har nævnt ser det lidt "pudsigt" ud fra den vinkel billederne er taget.

Hvad med det hulrum, omkring tv'et, bliver det tilgængeligt i forhold til, at fjerne støv mm (det kunne se ud til, at være et sted støv kunne ophobe sig).

Og den billedramme der står på møblet, kan du give noget mere Info om det?

Ellers ser det lækkert ud, og sådan noget man kunne ønske sig, man bare lige selv kunne kaste sig ud i.

Mvh Michael
Ja jeg skal forsøge at tage et billede fra en vinkel så den kan ses.
Der er masser af plads til en klud under fjernsynet, ingen problemer med støv der :-)
Kampus var jo hurtig og havde ret, det er såmen en Ipad
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:


Kampus var jo hurtig og havde ret, det er såmen en Ipad


Det er det da også!

Så sig mig fluks, hvad det er for en holder den står på.
Det var egentlig det der fangede mit øje.

Og en holder til en iPad er (forhåbentlig) billigere end en fotoramme.

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu