Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Jimmbo
Guld medlem
Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
|
Emne: 2 brugere en PS3? Sendt: 23-Februar-2011 kl. 17:31 |
Jeg er i gang med at spille Rainbow Six - Las Vegas 2 med en ven på min PS3. Er det muligt at logge ind med 2 brugere, så han ikke mister sin optjente EXP?
|
TV: Panasonic TX-P42G10E Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
StigP
Bruger
Oprettet: 12-Maj-2009
Sted: Aarhus
Point: 52
|
Sendt: 23-Februar-2011 kl. 17:39 |
Sagtens. Tilføj en profil mere (helt til venstre i PS3 menuen) så kan i hver især have separat fremgang, på hver sin profil. Mvh Stig
|
|
Jimmbo
Guld medlem
|
Sendt: 23-Februar-2011 kl. 17:53 |
StigP skrev:
Sagtens. Tilføj en profil mere (helt til venstre i PS3 menuen) så kan i hver især have separat fremgang, på hver sin profil. Mvh Stig
|
Men kan de være aktiveret begge to på samme tid? Altså så vi gemmer vores EXP?
|
TV: Panasonic TX-P42G10E Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000
|
kaizer
Guld medlem
Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2354
|
Sendt: 23-Februar-2011 kl. 19:02 |
Det tror jeg ikke. Hvis jeg logger på min ene profil, bliver jeg automatisk logget af den anden.
|
Jimmbo
Guld medlem
|
Sendt: 23-Februar-2011 kl. 22:39 |
kaizer skrev:
Det tror jeg ikke. Hvis jeg logger på min ene profil, bliver jeg automatisk logget af den anden. |
Præcis, det er det samme jeg oplever. Men jeg tænkte bare, at Sony da må stramme op her. Altså når en Xbox 360 kan have flere brugere aktivt på en Xbox, så må PS3'eren da præsterer det samme.
|
|
nekolas
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Point: 870
|
Sendt: 24-Februar-2011 kl. 09:50 |
Jeg tror Jimmbo snakker om splitscreen/cooperation funktionen i spillet hvor en ven kan joine dit spil og styre en af de 4 mænd i din gruppe, siden der bliver sagt "spiller med en ven på min ps3"? Hvis det er sagen, så er det vidst ikke sony du skal give smæk for dette.. Fx i borderlands er det muligt at spille splitscreen hvor hver spiller kan bruge sin egen character og gemme fremgangen (sker igennem to forskellige savegames og ikke to forskellige profiler), hvis jeg husker korrekt ^^
Tror det spillets udvikler i skal klage over ![Pinch Pinch](smileys/smiley26.gif)
|
Jimmbo
Guld medlem
|
Sendt: 24-Februar-2011 kl. 12:28 |
nekolas skrev:
Jeg tror Jimmbo snakker om splitscreen/cooperation funktionen i spillet hvor en ven kan joine dit spil og styre en af de 4 mænd i din gruppe, siden der bliver sagt "spiller med en ven på min ps3"? Hvis det er sagen, så er det vidst ikke sony du skal give smæk for dette.. Fx i borderlands er det muligt at spille splitscreen hvor hver spiller kan bruge sin egen character og gemme fremgangen (sker igennem to forskellige savegames og ikke to forskellige profiler), hvis jeg husker korrekt ^^
Tror det spillets udvikler i skal klage over ![Pinch Pinch](smileys/smiley26.gif) |
Det er underligt, hvis man kan i Borderlands, og man ikke kan i Rainbow Six. Jeg har spillet det på Xbox, og der kan man godt logge flere forskellige brugere ind. Men jeg savner bare lidt, at man kan logge to brugere på sammentidlig.
|
|