recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dr.Dre Beatbox?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDr.Dre Beatbox?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Abel ort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Dr.Dre Beatbox?
    Sendt: 13-Marts-2011 kl. 11:58
Hej. Jeg overvejer meget at købe en ny Ipod dock, og har brændt mig meget varm på Beatbox

http://store.apple.com/dk/product/H2725ZM/A

Lyden bliver rost i alle de reviews jeg har læst. De eneste cons er at fjernbetjeningen er for plastik agtig + at der ikke er batteri til. Jeg kan dog godt leve med ovenstående, så længe jeg er tilfreds med lyden.

Men jeg vil spørge om der er nogle som kender nogle billigere steder man kan købe den? eller nogen som har en de skal af med. Eller om jeg burde overveje noget helt tredje.

på forhånd tak
Til top
Abel ort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 12:23
Er der slet ikke nogen der har hørt om denne Dock?
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 12:49
Desværre ikke. Men hvis den er af samme kvalitet, både bygge mæssigt samt ang. lydkvaliteten, som den andre Dr. Dre produkter, ville jeg ikke røre den med en ildtang.
So Ein Ding lavede for lidt tid siden en test af flere forskellige docks, tjek evt. den.
Til top
Abel ort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 13:10
Hvorfor kan du ikke lide Beatsbydre produkterne? Jeg synes selv at Studio hovedtelefonerne er rigtig gode :)

Har godt set den den test fra So Ein Ding, men synes ikke der er noget som tiltaler mig.
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 13:19
Hovedtelefonerne er slemt overpriced. For de 2.400,- som f.eks. Apple tager, vil jeg forvente en hovedtelefon af meget højere generel lydkvalitet, samt at især bassen ikke er så skidt. Der er meget af den hvilket i sig selv er fint nok, men den er utrolig boomy og overdøver de andre frekvenser. Dertil er den rigtig plastik agtig i hele konstruktionen, og giver ikke meget tillid til deres holdbarhed, det er et marketings produkt. Så hvis docken er ens, hvilket jeg mistænker, så er den ikke meget ved.

Desværre er jeg ikke inde i dock markedet, så kan ikke rigtig komme med alternativer.
Til top
Abel ort Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 13:30
okay forståeligt. Og ja ingen tvivl om at du betaler meget for der står BeatsbyDre på. Men det er jo det samme som MacBook's :P

Dog er højtaleren lavet af træ og metal. Så det er ikke det samme plastik som hovedtelefonerne :) Byggekvaliteten er faktisk også blevet rost.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu