|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 17-Marts-2011 kl. 23:54 |
||
Nogen der ved om der er en ny YouSee boks på trapperne? |
|||
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7132 |
![]() |
||
Tror ikke der kommer nogen i år.
Men den virker jo også helt fint den vi har nu. |
|||
![]() |
|||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
||
Bortset fra at den sviner med strømmen
![]() |
|||
![]() |
|||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
||
Der skulle komme en ny boks fra Samsung i 2012, med samme funktioner som idag, men med indbygget wifi og mindre strømforbrug...har jeg hørt...
|
|||
mvh Christian
|
|||
![]() |
|||
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Tak for svarene folkens!
Jeg fornemmer en slet skjult sarkasme Hansie, men jeg kan tage fejl...
![]() Mindre strømforbrug og Wifi ville være rigtigt rart, men allermest kunne jeg godt tænke mig en større harddisk.
|
|||
Panasonic TX-P55VT60, Yamaha DSP-Z7, B&W XT-serien, Oppo BDP-83SE, Panasonic DMP-BDT220
|
|||
![]() |
|||
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() |
||
Du kan jo bare sætte en større HDD i den du har. Det er vi da flere der har gjort. Du kan finde en vejledning her på siden :-)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Har faktisk også overvejet det, og det er en af grundene til jeg spørger, for hvis der var en ny på vej gad jeg ikke begynde undersøge det nærmere.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7132 |
![]() |
||
![]() wifi har den jo via usb nu, men større disk er er på ønskelisten 320gb løber hurtigt ud. |
|||
![]() |
|||
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
||
Kan det så ikke lade sig gøre at, tømme haddisken over på computeren, når man piller den ud og så få det i digital kvalitet??? eller er det krypteret?
|
|||
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|||
![]() |
|||
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() |
||
Ønske, perfekt slowmotion i begge retninger, og bookmarks...
|
|||
![]() |
|||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
||
Du kan roligt sige en
M E G E T større harddisk -
2 TB ville være meget bedre end 1 TB.
Men da de fleste vel lejer boksen så må man vel ikke udskifte harddisken - og derfor må vi afvente at youSee indser, at man ikke længere skal bruge Giga til harddisk størrelser.
Lars
![]() |
|||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() |
||
2 TB?? Det er da ingenting, reslfj!! Se bare her: http://www.altomdata.dk/kaempedisk-med-6tb?source=topBoxSecond Så er du vist ret godt garderet, hvad plads angår!!!
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |