recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 5

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Flemming: det jeg oplevede var de sendte en ny tlf som jeg havde 2 dage senere, mht returnering så ringede et fragtfirma for hvor og hvvornår de kunne hente returtlf jeg tog den blot med på job så hentede de den der, så jeg havde intet besvær ud af det.
Ok, så de sendte en ny, før de havde fået den gamle? Det er da så super service.Big smile Ja, så kan det jo ikke blive nemmere.
 
Jeg fik jo ikke den nemmeste start, på mit møde med Iphone. Det var så ikke pga. Apple. Jeg købte den hos tdc, og satte alt op i den med musik og alle indstillinger. Fint nok, så ringede telefonen 2 dag, og jeg kunne intet høre, det viste sig så, at der var noget galt med højtaleren ved øret. Over til Tdc med den, og så ville de sgu have den på værksted. Jeg kunne intet gøre, de ville have den over, men det skulle nok gå hurtigt. Ha, efter en uge snakkede jeg med dem, og de kunne ikke finde den. Efter en eftersøgning, så finder de ud af at den stadig lå på fragtcentralen i taastrup. Der blev jeg sgu lidt negativ. Så kom den endelig afsted, og en uge senere så fik jeg endelig en ny. Den har så virket perfekt siden. Heldigvis.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 20:36
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Vi er da på IOS 5 nu med iPhone 4. ;-)
Question
Hvordan har du IOS 5?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

 
Hvordan har du IOS 5?


Hvis man er udvikler, har man kunnet få betaen længe.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 21:55
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

 
Hvordan har du IOS 5?


Hvis man er udvikler, har man kunnet få betaen længe.
Ok. Er du det? Dem som er, ser det spændende ud?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

 
Ok. Er du det? Dem som er, ser det spændende ud?


Nej, jeg er ikke selv - jeg har kun lige prøvet det i et kvarters tid men synes da det ser spændende ud - Er dog ikke helt sikker på, at det ikke bliver en Android næste gang jeg skifter, men nu må vi seSmile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

 
Ok. Er du det? Dem som er, ser det spændende ud?


Nej, jeg er ikke selv - jeg har kun lige prøvet det i et kvarters tid men synes da det ser spændende ud - Er dog ikke helt sikker på, at det ikke bliver en Android næste gang jeg skifter, men nu må vi seSmile
Jamen, jeg ser da frem til, at det kommer. Jeg skal i hvert fald have den kommende Iphone. 
Jeg har kun prøvet en sony ericsson X10 mini, med android, som jeg selv havde, og så leget lidt med svigerindens htc. Det sagde mig altså ikke noget, og i forhold til, så lærte jeg ret hurtigt at finde rundt i IOS, jeg fandt aldrig helt rundt i android. Men sådan er der jo så meget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 23:17
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:



Ok. Er du det? Dem som er, ser det spændende ud?


Den er ret fed, har kørt med den fra beta 1 til nuværende beta 7.
Revolutionerende er det nok ikke, men endnu engang har de lavet det sådan, at det virker som om at den skulle have været sådan fra starten af.
Der er stjålet godt fra Android, og det virker.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2011 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Der er stjålet godt fra Android, og det virker.

Lawsuit, anyone?Tongue
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 05:36
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:


Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Der er stjålet godt fra Android, og det virker.


Lawsuit, anyone?Tongue


Uha, begge parter må stå i kø!

Her er lidt mere på møllen:
Oplader

Apple logoer i Samsung butik
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 06:33
Kan man stjæle noget der bryster sig af at være open source?

Apple har faktisk "købt" det fra jailbreak miljøet, da de ansatte Hajas
der havde lavet det.

Redigeret af Stenholt - 25-September-2011 kl. 09:20
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 08:41
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Efter sigende bliver der slet ikke en 5'er i denne omgang alligevel. Kun en 4S'er.

Så får de da skudt sig selv godt og grundigt i foden! Efter sigende skulle den 4S'er kun være ændret ved en downgrade af flash hukommelsen. Altså ingen performance opgraderinger.. Selv da 3GS udkom var den i det mindste hurtigere end 3G. Så mon ikke der kommer en 5'er Confused

Edit: For ikke at snakke om at det virker rimelig underligt at udsætte en ny iPhone's release fra juli til oktober, hvis der er snak om en 4S 


Redigeret af nekolas - 25-September-2011 kl. 08:43
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2011 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Flemming: det jeg oplevede var de sendte en ny tlf som jeg havde 2 dage senere, mht returnering så ringede et fragtfirma for hvor og hvvornår de kunne hente returtlf jeg tog den blot med på job så hentede de den der, så jeg havde intet besvær ud af det.

Ok, så de sendte en ny, før de havde fået den gamle? Det er da så super service.Big smile Ja, så kan det jo ikke blive nemmere.
 
Jeg fik jo ikke den nemmeste start, på mit møde med Iphone. Det var så ikke pga. Apple. Jeg købte den hos tdc, og satte alt op i den med musik og alle indstillinger. Fint nok, så ringede telefonen 2 dag, og jeg kunne intet høre, det viste sig så, at der var noget galt med højtaleren ved øret. Over til Tdc med den, og så ville de sgu have den på værksted. Jeg kunne intet gøre, de ville have den over, men det skulle nok gå hurtigt. Ha, efter en uge snakkede jeg med dem, og de kunne ikke finde den. Efter en eftersøgning, så finder de ud af at den stadig lå på fragtcentralen i taastrup. Der blev jeg sgu lidt negativ. Så kom den endelig afsted, og en uge senere så fik jeg endelig en ny. Den har så virket perfekt siden. Heldigvis.
Du kan roligt regne med at Apple giver en enestående service. Det er bl.a. det der adskiller dem fra de fleste. Du får en service som rækker hele vejen rundt når du handler direkte hos dem.

Jeg har også selv købt min Iphone hos www.apple.dk.

Der hvor der kan opstå problemer er når du skal igennem din teleudbyder, f.eks. TDC, som du selv har erfaring med. De kommer til at virke som et uhensigtsmæssigt filter som kan påvirker din samlede opfattelse af servicen i negativ retning. Dermed ikke sagt at Apple ikke også kan tage fejl .

I sommers var jeg i Californien hvor jeg var i et Apple store i SF. Det er første gang jeg har besøgt et Apple Store. Det var en noget anderledes oplevelse. Rigtig mange kunder og sælgere som sammen sidder ved borde og gennemgår de produkter der nu interesserede kunden.

På første sal var der gratis live koncert af god kvalitet . Hvis du skulle købe henvender man sig til en af de ledige ”blå” t-shirts som så scanner varen og ens creditcard med deres Iphone og vupti har du købt og betalt varen.

I Las Vegas får jeg problemer med min Iphone 4. Den hakkede i grafikken. Jeg henvender mig til byens Apple Store. De ser på den og kan godt se at den ikke fungere optimalt. Sælgeren spørger mig om han skal bestille en tekniker til mig. Jeg får en tid en ½ time senere. Teknikeren undersøger telefonen og konkludere at den skal reinstalleres. Noget jeg også selv var kommet frem til da den har gjort det før, men jeg havde håbet at de ville lave en reinstall. Teknikeren fortalte, at han ikke måtte på grund af sikkerheden.

Glæder mig til IOS5 hvor man ikke mere behøver Itunes på en pc for at kunne reinstallere.

Men min pointe er, at jeg står tilbage med en oplevelse af en enestående service og det er grundlæggende det Apple lever af.

Humac og eplehuset ligner Apple Store mest hvis du vil dufte til atmosfæren




Redigeret af Stenholt - 25-September-2011 kl. 09:58
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu