recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv med waoo uden boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv med waoo uden boks

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 15:41
Hvorfor har de ikke settop boksen ? jeg troede altid den var en del af "pakken".
 
Du kommer ikke langt med mindre du har en ide om i hvilket område samt porte du skal søge i, eller et hint fra en, der kender adresserne ;-)
 
Her vil det til gengæld være ret nemt at sætte en switch på, og så tvboksen og en pc i hvert sit stik, med wireshark kørende på pc'en
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
akilleuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akilleuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:10
ja helt sikkert det ville være nemmere, men tror jeg kan finde en i nabolaget der har en boks hvis det går helt galt :)

De har ikke nogen STB da den ikke fulgte med da de startede hos Profiber i sin tid. Dengang var det noget man skulle betale ekstra for. jeg vil prøve at høre profiber om det er muligt at få sendt en boks ud til dem (gratis) eller hvordan man skal forholde sig.
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ozzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 17:51
Du får jo ikke noget gratis med mindre man betaler for det. Ergo dine forældre skal bestille fibertv hvis de skal have en tv boks. 
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
Morten A Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2011 kl. 20:33
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Jeg henter selv IPTV ind i mediecentret fra anden udbyder, så med mindre kanalerne er krypterede, kan det lade sig gøre.
 
Undskyld jeg spørger på denne tråd, men kan det lade sig gøre med Seas-Nve?
//Morten A
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 15:59
Jeg må sige at jeg vil være meget overrasket hvis det er muligt at se IPTV med sin PC ved blot at joine de rette multicast adresser. Mig bekendt kører alle IPTV operatører med kryptering af kanalerne, så det burde ikke være muligt.
 
Hvis det er muligt er der stor risiko for redistribution og så tror jeg at der vil være problemer med rettighedshaverne.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Jeg må sige at jeg vil være meget overrasket hvis det er muligt at se IPTV med sin PC ved blot at joine de rette multicast adresser.
 
Surprice !!! Big smile
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 17:41
Er det alle kanaler der er ukodede i deres IPTV feed?
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 13:25
Man kan ikke se IPTV på ens pc uden en boks, som er tændt!
 
Din boks, skal bare være tændt på 1 kanal, så kan du bare skrive en anden ip på din pc.
 
Så du kan se 1 kanal på din boks, og en anden på din pc!
 
Men så snart din boks er slukket, så virker ipérne til tv ikke på pc!
 
Og du skal også have abb på tv hos din udbyder!


Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2012 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Man kan ikke se IPTV på ens pc uden en boks, som er tændt!
 
Din boks, skal bare være tændt på 1 kanal, så kan du bare skrive en anden ip på din pc.
 
Så du kan se 1 kanal på din boks, og en anden på din pc!
 
Men så snart din boks er slukket, så virker ipérne til tv ikke på pc!
 
Og du skal også have abb på tv hos din udbyder!
 
Øv ! bør nok finde min boks frem af gemmerne så. Vil det sige, at alt det tv jeg har set de sidste par år, ikke har kunnet ses ? Big smile
 
Spøg til side - det er nok vigtigt at skelne mellem de enkelte fibernet udbydere - du har så vidt jeg kan se, Seas Nve ikke ?
 
Hvis du modtager fra gefibernet, eller energimidt, burde der ikke være ændret noget, bortset fra tilføjelsen af de nye kanaler d. 11/1
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
wazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wazer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 02:07
Oprindeligt skrevet af confused confused skrev:

Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Man kan ikke se IPTV på ens pc uden en boks, som er tændt!
 
Din boks, skal bare være tændt på 1 kanal, så kan du bare skrive en anden ip på din pc.
 
Så du kan se 1 kanal på din boks, og en anden på din pc!
 
Men så snart din boks er slukket, så virker ipérne til tv ikke på pc!
 
Og du skal også have abb på tv hos din udbyder!
 
Øv ! bør nok finde min boks frem af gemmerne så. Vil det sige, at alt det tv jeg har set de sidste par år, ikke har kunnet ses ? Big smile
 
Spøg til side - det er nok vigtigt at skelne mellem de enkelte fibernet udbydere - du har så vidt jeg kan se, Seas Nve ikke ?
 
Hvis du modtager fra gefibernet, eller energimidt, burde der ikke være ændret noget, bortset fra tilføjelsen af de nye kanaler d. 11/1


Der burde snart være en der lukker munden på dig, hvorfor bliver du ved med at sprede sådan noget information, hold det for dig selv, og du ved godt hvad jeg hentyder til.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu