recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recordere.dk´s arrangement med Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRecordere.dk´s arrangement med Panasonic

 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Er der nogen, der kan svare på følgende:
 
Pana har på topmodellerne nu stikkene til at vende rigtigt, men er det muligt, ved brug af et stift HDMI-kabel (ala Supra), at bukke det således, at det ikke går ud over kanten på skærmen?
 
 
.
det kunne lige lade sig gøre med 50VT30 at skjule kablet, kunne jeg se, det er nok være med en 42VT30, men med det 65VT30 som jeg selv har bestilt, er der ingen problemerThumbs Upmen man kan jo købe stik med vinkel på, og så er der ingen problemerClap
 
Hmm, det er selvfølgelig rigtigt, men pointen med at vende stikkende, som de nu har gjort, er netop at undgå dette. Nu har jeg selv en forudbestilling på et 42VT30, så det er da et irritationsmoment; omend et meget lille et.
Selvfølgelig laver de det ikke så man kan se kablerneConfusedConfused, medmindre man bruger et eller andet vandslange kabel, der er ingen forskel på hdmi kablerne alligevel "hvis de virker"
I tror ikke at der er nogle, af hdmi-indgangene, som vender nedad bagpå. Det mener jeg at have hørt. Det vil jo ikke være første gang. Vt20 fører bagud, men der er også et der vender til siden. Så chancen er der da.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmusvn rasmusvn skrev:

Er der nogen, der kan svare på følgende:
 
Pana har på topmodellerne nu stikkene til at vende rigtigt, men er det muligt, ved brug af et stift HDMI-kabel (ala Supra), at bukke det således, at det ikke går ud over kanten på skærmen?
 
 
.
det kunne lige lade sig gøre med 50VT30 at skjule kablet, kunne jeg se, det er nok være med en 42VT30, men med det 65VT30 som jeg selv har bestilt, er der ingen problemerThumbs Upmen man kan jo købe stik med vinkel på, og så er der ingen problemerClap
 
Hmm, det er selvfølgelig rigtigt, men pointen med at vende stikkende, som de nu har gjort, er netop at undgå dette. Nu har jeg selv en forudbestilling på et 42VT30, så det er da et irritationsmoment; omend et meget lille et.
Selvfølgelig laver de det ikke så man kan se kablerneConfusedConfused, medmindre man bruger et eller andet vandslange kabel, der er ingen forskel på hdmi kablerne alligevel "hvis de virker"
I tror ikke at der er nogle, af hdmi-indgangene, som vender nedad bagpå. Det mener jeg at have hørt. Det vil jo ikke være første gang. Vt20 fører bagud, men der er også et der vender til siden. Så chancen er der da.Big smile
.
HDMI stik sidder på siden på VT30 modellerne
 
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2011 kl. 23:35
42VT30 SET BAGFRA
 
50VT30 SET BAGFRA
 
55VT30 har jeg desværre ikke billeder af, og 65VT30 SET BAGFRA er de 2 billeder i mit sidste indlæg
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 09:02
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

.
HDMI stik sidder på siden på VT30 modellerne
Ok, ja så havde jeg hørt forkert. Der skal da nok være nogle af de dyre, tykke kabler som kommer til at stikke ud.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

.
HDMI stik sidder på siden på VT30 modellerne
Ok, ja så havde jeg hørt forkert. Der skal da nok være nogle af de dyre, tykke kabler som kommer til at stikke ud.
Så er det jo ikke værre end man kan købe et tyndere kabel....?? jeg har selv nogle kæmpe bluejeanscable hdmi kabler, men de er efterhånden skiftet ud til tyndere kabler da der INGEN forskel er, medmindre der skal trækkes lange kabler men fra en reciever til tv på 1,5 m f. eks er det total ligemeget
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 09:56
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

.
HDMI stik sidder på siden på VT30 modellerne
Ok, ja så havde jeg hørt forkert. Der skal da nok være nogle af de dyre, tykke kabler som kommer til at stikke ud.
Så er det jo ikke værre end man kan købe et tyndere kabel....?? jeg har selv nogle kæmpe bluejeanscable hdmi kabler, men de er efterhånden skiftet ud til tyndere kabler da der INGEN forskel er, medmindre der skal trækkes lange kabler men fra en reciever til tv på 1,5 m f. eks er det total ligemeget
Ja, jeg har også kun billige kabler, så jeg har ingen problemer.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 10:13
Jeg tror ikke jeg har lagt mærke til det ved fremvisningerne tidligere, men den fod er da temmelig dyb bagtil. Der er mindst 5 cm længere fra bagkanten af foden til forsiden af TV'et end der er på mit nuværende Pio-TV (her kan jeg lige præcis klemme en hånd ind bagved). Det vil jo se helt tosset ud at have den monteret på foden.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Jeg tror ikke jeg har lagt mærke til det ved fremvisningerne tidligere, men den fod er da temmelig dyb bagtil. Der er mindst 5 cm længere fra bagkanten af foden til forsiden af TV'et end der er på mit nuværende Pio-TV (her kan jeg lige præcis klemme en hånd ind bagved). Det vil jo se helt tosset ud at have den monteret på foden.
.
De fede plasmaskærme skal da også sidde på væggenLOLhar selv aldrig sat et af mine op med, foden til tv.Wink
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Jeg tror ikke jeg har lagt mærke til det ved fremvisningerne tidligere, men den fod er da temmelig dyb bagtil. Der er mindst 5 cm længere fra bagkanten af foden til forsiden af TV'et end der er på mit nuværende Pio-TV (her kan jeg lige præcis klemme en hånd ind bagved). Det vil jo se helt tosset ud at have den monteret på foden.
.
De fede plasmaskærme skal da også sidde på væggenLOLhar selv aldrig sat et af mine op med, foden til tv.Wink

Det vil godt nok se sjovt ud på vore skråvægge Confused
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 10:58
Og ligeledes på mine tynde gipsvægge - i den forstand, at TV'et ville ligge på gulvet. Det er ikke alle der har mulighed for at vægmontere.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Og ligeledes på mine tynde gipsvægge - i den forstand, at TV'et ville ligge på gulvet. Det er ikke alle der har mulighed for at vægmontere.
.
ja det har i nok ret i, men selv med gips vægge, kan det lade sig gøre, med specielle plugs de findes da, og som regel er gips vægge, sat op med mindst 2 lag gipsplader, og så kan de godt holde, men det er jo være, med de skrå væggeWinkder får man sku nok hold i nakken af at se påBig smile
Til top
rasmusvn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Odense N
Status: Offline
Point: 826
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2011 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Og ligeledes på mine tynde gipsvægge - i den forstand, at TV'et ville ligge på gulvet. Det er ikke alle der har mulighed for at vægmontere.
 
 
 
 
Doobelt gips med rigtige gipsplugs.
 
Klarer minimum 100 kg. i 90 graders træk.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu