|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
![]() Sendt: 28-Marts-2011 kl. 18:17 |
|
Kan ikke finde Resident Evil [Blu-ray] [2002] med dansk tekst, findes den ikke?
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Nej, af en eller anden grund, er den ikke udkommet.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Har aldrig set nogen af Resident Evil filmene, og syntes jeg skal starte fra bunden. Men da den ikke findes på blu ray er det jo svært at begynde, da jeg ikke vil se den på DVD.
Det samme med Terminator 1, den findes på blu ray men ikke i Danmark.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og Casablanca for den sags skyld. Jeg kan hvert fald ikke finde den.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Hvor mange casablanca vil du have?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Den findes fra UK og US, her er den fra UK http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=12414262408937291
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
24 til mig tak
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Radiomanden:
Det er uden DK tekst desværre flemming: Jeg ved godt den findes i Danmark men den er bare svær at finde i en fysisk butik
![]() ![]() |
||
![]() |
||
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
|
jo jo med dansk tekst har den jo ik
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Øhm?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvorfor dog ikke købe den på nettet?
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Fordi hvis man køber den på nettet skal man også betale fragt og det er dyrt i Danmark, de steder jeg har kigget desværre. Men hvis De har et link med en god pris så send endelig
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |