recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad har Otto nu gjort?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad har Otto nu gjort?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad har Otto nu gjort?
    Sendt: 29-Marts-2011 kl. 22:48
Ja, man burde vel spørge på hifi4all, men de virker jo nogle gange lidt overivrige med The Ban Hammer, så jeg tør snart ikke.

Nedenstående ser ud til at være hans seneste indlæg, og det virker da meget tilforladeligt:


Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2011 kl. 23:14
Han er en slyngel.. Wink
Tape Connection MKII
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 01:02
Tja, så får vi vel bare mere glæde af hans viden herinde.

Det kan jo være et ældre indlæg som en administrator først har set lidt senere... Måske endda en pm
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 10:15
Der har netop været afholdt hovedtelefon-træf i weekenden. Der var en der spurgte Otto hvilke hovedtelefoner han ville tage med på træffet og da Otto svarede blev han kylet ud for at lave uopfordret reklame for sine produkter.

Kort forinden blev en anden af de trofaste og hjælpsomme vippet på porten fordi han havde fået fat i et sæt hovedtelefoner og spurgte om der var nogen der kunne tænke sig at give dem et lyt og skrive en anmeldelse - det var åbenbart også et ulovligt reklamefremstød selv om manden, mig bekendt, arbejder i et konsulentbureau/ingeniørfirma af en art og ikke handler med lyttebøffer.

Resultatet blev et nyt forum, http://hoved-fi.danskforum.net/ og Otto og Jans forklaringer kan læses her: http://hoved-fi.danskforum.net/t16-udelukket-fra-hifi4all
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 11:33
Det var da en latterlig begrundelse for at banned...
 
Men ja, små mennesker med magt er aldrig en god cocktail. Men dem om det :)
 
Ban first, ask later.
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 12:18
Mikkel Gige synes virkelig at forpurre siden.. der er færre og færrere brugere tilbage som ikke har overtrådt de nye retningslinier.

Der diskuteres også ivrigt ovre på nerds.dk om h4a har en fremtid eller om siden bliver kørt i sænk.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 18:09
Det sjove er at Mikkel Gige ville være blevet smidt ud af sin side for meget af det han skriver på nerds.dk......
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2011 kl. 21:38
Yes, han er da totalt provo derinde... Han virker nu lidt skør?
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
Sonic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juni-2011
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2011 kl. 17:40
Hej til alle herinde jeg kan kun til slutte mig til jeres kritik om mikkel delete gige, jeg ville lukke min konto det ville han ikke, så det endte med han kaldte mig spade og nar, og til sidst blev jeg smidt ud, men ok så fik jeg da lukket min profil på hifi4all. Han blev meget mobset i jeg tog ham i at lyve han sagde hvis han lukkede min profil ville det ødelægge de nye tråde jeg havde skrevet i bortset fra jeg ikke havde skrevet på det forum i mere end 4 måneder siden nu er det godt nok 5 måneder siden. 

Han kan ikke holde til at have sådan en slags magt. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu