recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Triax t-hd 409 va
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med Triax t-hd 409 va

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fmm1000 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Februar-2011
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fmm1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 18:09
Min svigerfar har denne modtager.
Han har haft den i to år og har altid haft problemer med at den hakker på DRHD og DRK.

Jeg har altid sagt til ham, at det må være pga dårligt signal.

Ved mpeg2-sluk her i januar lavede han så en kanalopdatering og nu er den helt gal på alle kanaler.

Han har så købt en ny antenne som viser, at der er fuld skrald på signalet, men problemet er det samme.

Han har så istedet koblet en billig mpeg4 stb til sit tv købt i aldi.

Den virker fint på alle kanaler. .

Betyder det så, at der er en fejl i modtageren som altid har været der.

Kan den evt udbedres med en softwareopdatering
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2012 kl. 20:36
Han må ha' været uheldig og fået én af dem med fejl på "krystallet". Dem der fik deres byttet har ikke haft yderligere problemer siden. Men garantien er jo udløbet, så køb en anden box
Til top
binne Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Vallensbæk, KBH
Status: Offline
Point: 435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér binne Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 10:39
Er problemerne med denne boks blevet løst eller er det stadig det samme?

\René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu