recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK

 Besvar Besvar Side  <12345 15>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 21:12
Jeg har præcis de samme problemer med min PS3.
 
Det kører alt for ustabilt også. Jeg har købt et Apple TV2 i stedet og det er måske den bedste enhed jeg har prøvet med Netflix !
Til top
Henrikmh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrikmh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2012 kl. 20:05
Er der nogle af jer som har oplevet problemer med streaming kvaliteten af Netflix på PS3'en?

Jeg har ingen problemer med kvaliteten når jeg streamer fra min PC/HTPC. Igennem PS3'en er det dog helt tåbeligt. Jeg har også bemærket at jeg får målt en træls download/upload speed i PS3'ens egen netværkstest.

Jeg har en 20/2 forbidnelse og har naturligvis prøvet at smide et kabel i, men intet hjalp det. Jeg har også prøvet at smide en anden firmware på min route uden held.

Nogle har som har oplevet noget lignende?
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 16:10
Du skal barre lave en arm. psn konto på din ps3(du kan sagten have din gamle dk og en amr. samtidig) også download netflix fra din amr.bruger. når netflix er downloadet kan du sagtens bruge netflix igennem din normalet dk konto. Det burdte i teorien også virke at lave en eng.konto da de ligde har fået netflix
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2012 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Hvordan "ikke få ind" mener du? Du skal oprette dels en ny konto på PS3'en og dels en helt ny PSN konto med amerikansk adresse.

Jeg har lavet en ny PSN konto med amerikansk adresse men jeg kan så vidt jeg kan se ikke ændre på min allerede eksisterende master-konto på PS3. Hvad mener du præcist med "...dels oprette en ny konto på PS3'en.."? Er det en ny bruger eller? Du må meget gerne forklare dette mere præcist da jeg tror jeg er meget tæt på at knække nøden derhjemme.... Smile




Redigeret af kriztian - 07-Januar-2012 kl. 10:19
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 16:02
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Hvordan "ikke få ind" mener du? Du skal oprette dels en ny konto på PS3'en og dels en helt ny PSN konto med amerikansk adresse.

Derefter skal du opdatere DNS og huske at genstarte (dette glemte jeg). Gå derefter ind under "Videoer" i menulinjen. Der bliver du tilbudt Netflix og andre tjenester til downloader under "What's New".
Jeg kan ikke se noget under "Videoer" Jeg har prøvet meget forskelligt men kan ikke finde netflix App´en. Hjælp. (er på min amerikanske konto i PS3)
 
Ahhhh. man skulle gå ind under "TV-/Videotjenester" kolonnen :-) super nu kører det.
 
Update. Synes dog at opløsningen i menuen ser lidt akavet ud. Som om den er for lav i forhold til hvad PS3 kan klare. Som om er er noget ude i siderne jeg ikke kan se. Kan det passe?


Redigeret af Bornholmeren - 06-Januar-2012 kl. 16:38
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 09:51
Hvordan "ikke få ind" mener du? Du skal oprette dels en ny konto på PS3'en og dels en helt ny PSN konto med amerikansk adresse.

Derefter skal du opdatere DNS og huske at genstarte (dette glemte jeg). Gå derefter ind under "Videoer" i menulinjen. Der bliver du tilbudt Netflix og andre tjenester til downloader under "What's New".
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 16:24
Jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere med PS3.

Mit problem er, at jeg i forvejen har en dansk master-account. Jeg har så lavet en US account men den kan jeg overhovedet ikke få ind i min PS3....
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 11:07
Ups. Så virkede det. Krævede bare en restart.

Hvordan får jeg 5.1 lyd på?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 10:58
PS3 virker desværre overhovedet ikke med dette system. Jeg har snart prøvet alt - amerikanske kontier, internet browseren, skidt og lort og alt derimellem. Jeg har råbt, skreget pg hoppet. Intet virker.

Gigantisk skuffelse. Jeg fatter intet af, hvordan noget virker uden problemer for nogen, men overhovedet ikke for andre.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2011 kl. 09:43
Det er virkelig utroligt! Jeg brugte dagen i går på at flashe min Linksys WRT54L router til Linux DD-WRT og derefter lægge en Open VPN fra StrongVPN og sammelignede så i dag de to løsninger, og der er ingen tvivl, denne her fra UnblockUS er langt hurtigere og 100 gange nemmere at sætte op---Ouch

Straks her til morgen annullerede jeg mit køb af min Open VPN, og skal nu reset'e min router så den i stedet bare har UnblockUS Clap

Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2011 kl. 10:24
Hvordan i alverden downloader man Netflix på PS3'en? Et besøg på deres hjemmeside giver ikke meget andet end en komplet utydelig hjemmeside.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2011 kl. 23:30
PS3'en er bedre. Hvis du ikke får optimal kvalitet, så smid et netværkskabel i den.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu