recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK

 Besvar Besvar Side  <1 131415
Forfatter
Besked
kriztian Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Juli-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kriztian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2012 kl. 22:53
Jeg kører Netflix uden problemer (via UnblockUs) på mit jailbreakede ATV2, Ipad og Mac, men jeg kan på ingen måde på det til at virke på min PS3 (jeg har indtastet DNS-oplysningerne her). Jeg har forsøgt at gå via Netflix.com og trykke på PS3, der fører mig videre til PSN men så sker der ikke mere... jeg har et dansk login til PS3 og jeg kan ikke ændre det til et US login, har det betydning eller???

Hvad pokker skal jeg gøre???
Til top
pa2412 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pa2412 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 09:55
Hej Kriztian,
 
Du skal oprette en US bruger, prøv eventuelt via Playstation US hjemmesiden. Find en adresse via Google Earth, har læst at det kan give problemer hvis du bruge Fake name generator. Havde også problemer med at installeret det på PS3, men fik hjælp fra en som havde kontaktet UNblockUS. Ved ikke om det stadig virker? Ellers kan du jo forsøge at kontakte dem.
 
Could you please try opening following link on your PS3:
http://unblock-us.com/ps3 ?
It should give you two links. First is the same as Netflix uses to redirect
users to "restricted section" of PlayStation Store where you can get Netflix
app.
Second is direct link to Netflix package download. PS3 normally won't
install it from there, but you can see if you can connect to that server at
all (PSN was not fully recovered since "meltdown" few months ago and there
are still dead or faulty servers).
Note, you have to have latest PSN updates and our DNS to use link above
(otherwise it will show "have you completed setup" message or won't let you
get to the store).
MVH
P
Til top
Daniel21 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 05-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel21 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 21:41
Hej,

Jeg brugte tunlr at streame Netflix, men desværre tunlr understøtter ikke Netflix længere. Er der noget alternativ til at se Netflix igen? Jeg foretrækker en gratis en!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 131415
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu