recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK

 Besvar Besvar Side  <1234 15>
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:

Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Hmm crap, jeg kan ikke få det til at virke på min iPad, men ideen lyder smart... 

Så har du ikke sat det op ordentligt, for jeg kan sagtens se Netflix på min


Jeg har været inde og ændre dns'en på min ipad? jeg har kun prøvet via iphone hotspot, det kunne måske godt være derfor?

iPhone hotspot? Ved ikke lige hvad du refererer til, men sign up på siden til en gratis trial (kræver ikke kreditkort, blot en email) og følg defter tutorialen her, så skulle det køre :)


Jeg bruger min iphone som modem for min ipad, jeg har ikke lige adgang til wifi-netværk hvor jeg sidder nu.. Har gjort som beskrevet i dit link, men prøver igen når jeg er kommet hjem
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 11:32
virker det så også med tv.com ?
Til top
barelyadraft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér barelyadraft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

virker det så også med tv.com ?
jep, og alle de sites jeg er stødt på (southparkstudios.com, nbc.com, abc.com, cbs.com, hulu.com, mv). Også de britiske sites virker (BBC, ITV)
Til top
Dahm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2006
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dahm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 11:41
Tusind tak for en nem guide.

10 min. efter jeg havde klikket på den Netflix free trial så jeg film på mit Apple TV2.

Jeg oprettede Trial versionerne både på Netflix og USblog. Men blev på intet tidspunkt bedt om en US adr. Er det fordi det kører som trial versioner, ved du det ?

Til top
barelyadraft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér barelyadraft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Dahm Dahm skrev:

Tusind tak for en nem guide.

10 min. efter jeg havde klikket på den Netflix free trial så jeg film på mit Apple TV2.

Jeg oprettede Trial versionerne både på Netflix og USblog. Men blev på intet tidspunkt bedt om en US adr. Er det fordi det kører som trial versioner, ved du det ?


For usvideo skal du ikke indtaste noget adresse overhovedet. Kan jeg ikke huske Netflix, huskede det egentlig som om man skulle indtaste US adresse ved trial start, men kun dejligt hvis man ikke skal, det gør det endnu nemmere jo :) 
Til top
Dahm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-September-2006
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dahm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 11:56
Det var ihvertfald meget nemt. Nu må jeg se hvad der sker når trial udløber. Men jeg modtager vel bare besked om at jeg skal til at betale.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 12:22
Nå nu har jeg fået det til at virke, det er åbenbart noget med hotspot via iphone som driller..

Når jeg prøver at afspille via min ipad kommer den op og siger jeg skal bruge netflix app'en? hvordan får jeg fat i den?
Til top
barelyadraft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér barelyadraft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Nå nu har jeg fået det til at virke, det er åbenbart noget med hotspot via iphone som driller..

Når jeg prøver at afspille via min ipad kommer den op og siger jeg skal bruge netflix app'en? hvordan får jeg fat i den?

US iTunes Store - det' gratis. opret US konto vha det her link
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 14:18
Ok, virker forrygende godt!!!
 
Kan kun sige tusind tak, meget enklere end VPN løsningerne og dyre routere.. surt man så allerede har købt sig en vpn løsning :-( 
 
men den her er guld værd!! , den kan alle være med på.
 
Til top
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 17:04
Satte skidtet op for en uges tid siden, og det har virket med netflix lige siden.
Unblock-us har en ganske nem vejledning på deres side, tog ikke 5 min før jeg var kørende. Har fået besked på at jeg skal til at betale, men det virker vist endnu. Om ikke andet, så betaler jeg gerne for denne fremragende løsning...
_____

/Erik
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 18:58
Er der nogen der har fået det til at virke med D-Link Dir-655 routeren? Kan simpelthen ikke få skidtet til at virke.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2011 kl. 20:34
Nice løsning. Hvad med DR NU bliver man blokeret fra det når man bruger "us" dns? 

Når det er sagt så har jeg med vpn prøvet alle tingene og er generelt rigtigt skuffet. Netflix's udvalg er nogenlunde stort men kvalitet er ufattelig dårlig og hd udvalget er meget begrænset. Hulu sender reklamer selvom man betaler (men dog i HD). Kunne da være fedt hvis nogen lavede et alternativ der reelt var en bedre løsning end at optage serierne selv eller downloade dem ulovligt. 

Kan i hvert fald ikke bruge US IP til noget selv, har nok nærmere brug for amerikansk kabel tv :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu