recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK

 Besvar Besvar Side  <1 34567 15>
Forfatter
Besked
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 18:29
sat det op idag og hvar super let. tusinde tak for guiden. nu må psn barre godt snart virke igen så man ka få netflix på ps3'ern
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.W. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af sauron sauron skrev:

sat det op idag og hvar super let. tusinde tak for guiden. nu må psn barre godt snart virke igen så man ka få netflix på ps3'ern


Kan du så ikke melde tilbage om du også kan få adgang til hulu på PS3 ?
Morten Witzel
Til top
sauron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sauron Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 20:19
Jo skal jeg nok. Men som sagt kan jeg ik gørre noget før psn kørre igen
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto)
B&W dm602
toshipa hd-30
ps3
xbox 360
wii
Til top
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-April-2009
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rase Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 17:00
aahh kan bare ikke få Netflix til at virke på min PS3. 

Har fået unblock-us profilen til at virke og kan nemt se ting på hulu osv. Og har lavet en netflix profil og kan se film på min pc, uden problemer. 

Men når jeg så åbner Netflix på min PS3 så står der bare "this software cannot be started due to..." forstår det ikke. Har prøvet at ændre forskellige ting i internet indstillingerne på PS3'en. Men hjælper ikke rigtig. 
Håber en kan hjælpe, imens jeg er på prøve ved unblock-us. 
Til top
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-April-2009
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rase Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 17:13
Og skal også siges at jeg har fået Netflix til at virke på min iPhone og det spiller bare
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.W. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af rase rase skrev:

aahh kan bare ikke få Netflix til at virke på min PS3. 

Har fået unblock-us profilen til at virke og kan nemt se ting på hulu osv. Og har lavet en netflix profil og kan se film på min pc, uden problemer. 

Men når jeg så åbner Netflix på min PS3 så står der bare "this software cannot be started due to..." forstår det ikke. Har prøvet at ændre forskellige ting i internet indstillingerne på PS3'en. Men hjælper ikke rigtig. 
Håber en kan hjælpe, imens jeg er på prøve ved unblock-us. 


Du glemmer at læse nyheder på forsiden Wink

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5033&zoneid=5

PS Network er stadig nede.

og seneste opdatering:

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5044&zoneid=5
Morten Witzel
Til top
rase Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-April-2009
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rase Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2011 kl. 18:21
Hehe, ved jeg nu godt, men mener bestemt ikke det er gået ud over netflix. jeg har jo netflix app'et på min ps3. det hentede jeg for lang tid siden. 

Det virkelig mærkeligt det ik virker. For under netværk indstillinger står min nye DSN og har genstartet PS3'en, lige lidt hjælper det Cry
Til top
dktrold Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Marts-2011
Sted: ÅBYHØJ
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dktrold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-April-2011 kl. 21:58

når jeg har lavet opsætning på min xbox og det virker nu, skal jeg så lave en ny profil på min xbox med ny profil på min xbox med den fup adresse, ??

Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 21:33
HejSmile
 
Jeg er også ved at prøve at finde ud af det, når de spørger om hvilken lokasion jeg har skal jeg så svare Europa
Fill DNS server fields with values appropriate for your location:
< style="color: rgb78, 163, 215; font-weight: bold;" id="region">< value="0">Select your region...< value="1">North America< value="2">Australia and New Zeland< value="3">Europe< value="SAM">South America< value="4">Asia< value="5">Africa
Static DNS1109.123.80.171
Static DNS2178.33.197.69
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.W. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 00:06
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

HejSmile
 
Jeg er også ved at prøve at finde ud af det, når de spørger om hvilken lokasion jeg har skal jeg så svare Europa
Fill DNS server fields with values appropriate for your location:
< style="color: rgb78, 163, 215; font-weight: bold;" id="region">< value="0">Select your region...< value="1">North America< value="2">Australia and New Zeland< value="3">Europe< value="SAM">South America< value="4">Asia< value="5">Africa
Static DNS1109.123.80.171
Static DNS2178.33.197.69


ja det ser helt rigtigt ud.


Morten Witzel
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 13:27
Dette virker jo intet mindre end genialt, men hvad er sandsynligheden for, at det bliver lukket ned i en nær fremtid?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
M.W. Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M.W. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Dette virker jo intet mindre end genialt, men hvad er sandsynligheden for, at det bliver lukket ned i en nær fremtid?


Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor det skulle lukkes ned ..

netflix er som jeg forstår det, godkendt 'distributør' af de filmselskaber der leverer film til dem. Netflix tjener penge på os, og det må man formode at film/tv selvskaberne også gør.

de eneste jeg kan komme på der kan have problemer med at vi gør det her, er de danske film distributører. Men svarer det ikke bare til at vi istedet købte dvd/blu-ray film direkte fra usa?
Vi gør så heller ikke brug af deres ekstra features som danske undertekster osv.

Så jeg tror roligt vi kan regne med at det her holder ud et stykke tid endnu. Så længe de store filmselskaber får deres del af kagen, vil de næppe gøre vrøvl.

Måske kan de ende op med en dansk version af netflix.. Men med de priser på dvd, blu-ray og ikke mindst biografbiletter vi har i Danmark ser jeg ingen reel sandsynlighed for at det sker til en fornuftig pris.

8 USD pr md er dælme en god pris for fri adgang, og iTunes USA med priser på 2-5 USD pr film + 0.99 for et afsnit af en serie er også ganske udmærket.
Jeg har personligt ikke set og lejet så mange film som efter jeg har fået adgang til iTunes USA og netflix.
Morten Witzel
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu