recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GUIDE: Sådan får du Netflix,Hulu til at virke i DK

 Besvar Besvar Side  <1 45678 15>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 18:10
Jeg plejer at bruge hotspot shield. Det har virket upåklageligt indtil videre og uden problemer, samt det er gratis. Dog må jeg indrømme jeg ikke bruger det så meget som man burde. Har gratis account til både Hulu og Netflix. Men vi kan nu godt lide danske undertekster herhjemme. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
barelyadraft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér barelyadraft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Jeg plejer at bruge hotspot shield. Det har virket upåklageligt indtil videre og uden problemer, samt det er gratis. Dog må jeg indrømme jeg ikke bruger det så meget som man burde. Har gratis account til både Hulu og Netflix. Men vi kan nu godt lide danske undertekster herhjemme. 

Det må være fordi du ikke reelt bruger det. Hotspot shield er ikke et alternativ, da det ikke virke rpå andet end computeren og det virker ikke altid godt nok til at streame tilfredsstillende. Det er også for teknisk at finde ud af for ikke tekniske folk i husstanden (hustruer gider ikke skulle logge ind på VPN for at få det til at virke).


Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2011 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:


Det må være fordi du ikke reelt bruger det. Hotspot shield er ikke et alternativ, da det ikke virke rpå andet end computeren og det virker ikke altid godt nok til at streame tilfredsstillende. Det er også for teknisk at finde ud af for ikke tekniske folk i husstanden (hustruer gider ikke skulle logge ind på VPN for at få det til at virke).


Du har helt sikkert ret i at den anden måde er nemmere da det "kun" er dns, sådan at dr nu osv virker uden problemer og du kan bruge det på mobil og tablets mm.

Men har bare lagt hotspot shield i start op. Så startet det helt automatisk uden at der skal gøres noget på mit mediecenter så den altid står til at have en amerikansk ip.

Men jo brugte det da til at streame samtlige afsnit af The Pacific i hd da den kom ud. Men heavy bruger er jeg langt fra :)


Redigeret af JordanDK - 30-April-2011 kl. 19:15
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
plysgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-April-2011
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 15:01
Hvorfor skulle jeg gå såååå gruligt meget igennem før jeg fandt dette fantastiske stykke "værktøj"...???  Men nu ved jeg at der eksisterer en (gadget) Gud! :)
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 15:15
Jeg har lige et spørgsmål, måske endda et lidt dumt et; er det muligt at vælge nogen former for undertekster?

Mine forældre kunne godt tænke sig at benytte det, da de er træt af dansk tv, men hvis der hverken er dansk eller tysk undertekst kan de ikke helt bruge det.
Til top
plysgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-April-2011
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg har lige et spørgsmål, måske endda et lidt dumt et; er det muligt at vælge nogen former for undertekster?

Mine forældre kunne godt tænke sig at benytte det, da de er træt af dansk tv, men hvis der hverken er dansk eller tysk undertekst kan de ikke helt bruge det.


Nej desværre... ikke på de amerikanske tjenester ihvertfald... 
Til top
plysgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-April-2011
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér plysgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 19:53
Er der nogen af jer som kan få adgang til HBOgo.com?????
Til top
barelyadraft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér barelyadraft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af plysgaard plysgaard skrev:

Er der nogen af jer som kan få adgang til HBOgo.com?????

det virker desværre kun med en HBO account fra USA (dvs. kabeltv account i USA), så nej, den virker ikke desværre :(
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2011 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af plysgaard plysgaard skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Jeg har lige et spørgsmål, måske endda et lidt dumt et; er det muligt at vælge nogen former for undertekster?

Mine forældre kunne godt tænke sig at benytte det, da de er træt af dansk tv, men hvis der hverken er dansk eller tysk undertekst kan de ikke helt bruge det.


Nej desværre... ikke på de amerikanske tjenester ihvertfald... 


Det havde jeg heller ikke regnet med, men det havde nu været rart alligevel.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2011 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

virker det så også med tv.com ?
jep, og alle de sites jeg er stødt på (southparkstudios.com, nbc.com, abc.com, cbs.com, hulu.com, mv). Også de britiske sites virker (BBC, ITV)
Hvordan virker det med de engelske? Min bror spørger, da man jo skal bruge engelsk ip der og ikke amerikansk.
 
Han er meget interesseret i, at få Iplayer til at virke.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
barelyadraft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér barelyadraft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2011 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

virker det så også med tv.com ?
jep, og alle de sites jeg er stødt på (southparkstudios.com, nbc.com, abc.com, cbs.com, hulu.com, mv). Også de britiske sites virker (BBC, ITV)
Hvordan virker det med de engelske? Min bror spørger, da man jo skal bruge engelsk ip der og ikke amerikansk.
 
Han er meget interesseret i, at få Iplayer til at virke.

Det virker som det skal - uden opsætningsændring. Både amerikanske og engelske (og franske og tyske og hollandske) sites virker uden du skal ændre opsætning (endnu en genialitet ift VPN, hvor du kun udgiver dig for at være fra et land).

Hvis der er en geo-restricted service du mangler som ikke virker kan du bare skrive til dem og så kommer det til at virke.


Redigeret af barelyadraft - 02-Maj-2011 kl. 11:09
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2011 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:

Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af barelyadraft barelyadraft skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

virker det så også med tv.com ?
jep, og alle de sites jeg er stødt på (southparkstudios.com, nbc.com, abc.com, cbs.com, hulu.com, mv). Også de britiske sites virker (BBC, ITV)
Hvordan virker det med de engelske? Min bror spørger, da man jo skal bruge engelsk ip der og ikke amerikansk.
 
Han er meget interesseret i, at få Iplayer til at virke.

Det virker som det skal - uden opsætningsændring. Både amerikanske og engelske (og franske og tyske og hollandske) sites virker uden du skal ændre opsætning (endnu en genialitet ift VPN, hvor du kun udgiver dig for at være fra et land).

Hvis der er en geo-restricted service du mangler som ikke virker kan du bare skrive til dem og så kommer det til at virke.
 
Siger mange tak for hjælpen, har allerede sendt svaret videre til ham.


Redigeret af JordanDK - 02-Maj-2011 kl. 11:23
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu