recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modern Warfare 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Modern Warfare 3

 Besvar Besvar Side  <1 23456 21>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
viking40 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér viking40 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 20:34
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Ja, det er da sjovt at det er en gamer pige, men ud fra din præmis kan man kritisere de fleste kommentatorer for ikke at kunne noget specielt. Men, tjek hendes andre videoer. Hun er altså hurtig på aftrækkeren. Dog er det ikke de objective-baserede spil, hun bruger meget tid på. 

Noget af det sejeste, jeg har set (og postet tidligere) er en gut, der får en MOAB med Akimbo Desert Eagle (el. en anden pistol). Dét er sygt!


synes nu denne MOAB slår alt jeg tidligere har setShocked
ps Online id ufo-viking

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 19:25
Vildt. Det er alligevel 5 år siden jeg spillede det, på min Xbox 360. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 17:32
Jeps. Det kører åbenbart stadig. 

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 17:24
MW1 right?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 15:34

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 15:17
Hun har i hvert fald slået et telt op...det kan så være, at hun en gang imellem ser til bålet...

BORING!
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 13:57
Øh ............ camper? Hun bevæger sig da ret meget omkring, dog på et begrænset område. Det kalder jeg ikke at campe. Desuden er det hendes forsøg med det våben 8(an kan se da hun når ti kills), så er det extra godt gået.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 13:20

Ja, det er da sjovt at det er en gamer pige, men ud fra din præmis kan man kritisere de fleste kommentatorer for ikke at kunne noget specielt. Men, tjek hendes andre videoer. Hun er altså hurtig på aftrækkeren. Dog er det ikke de objective-baserede spil, hun bruger meget tid på. 

Noget af det sejeste, jeg har set (og postet tidligere) er en gut, der får en MOAB med Akimbo Desert Eagle (el. en anden pistol). Dét er sygt!



BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 12:21
Absolut eneste grund til at hun får view er fordi at hun er en gamer gurl". Der er jo absolut intet specielt over hende - du nævner endda selv at hun får MOAB ved at campe.

Men det kan være at jeg skal optage mit eget spil i BF3 hvor jeg får en score på 20-60 med M26 Dart også få min kæreste til at kommentere LOL
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 11:58
Første gang kællingen bruger MK46 (den LMG, som jeg også render rundt med en gang i mellem) og så får hun en MOAB. Bitch! 
Ja, hun camper vildt, men det er FFA og det må hun godt, men hvad sker der for de andre, hvor svært er det lige at komme efter hende og dræbe hende i det hus? Noobs!

http://www.youtube.com/watch?v=i2kDAmNXq7c&feature=context&context=G24123d2FUAAAAAAABAA

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 23:18

Eftersom du har en guld L118, burde du da vide hvad den hedder LOL

PS. Siger jeg og er ikke helt sikker.

PPS. Fuck snipere.


EDIT: Men du har nok ret, fordi med i L118 er nød til at slippe zoom-knappen for at skyde det næste skud, da det er bolt-action. 
Også underligt, at du mener, at du ikke er god til single shot MK14 når du er ret god med den sniper.

I øvrigt har jeg fundet ud af, at MG36 har den fedeste lyd i spillet. Også når de tomme patroner rammer jorden. Man føler sig lidt som Arnold når man spiller med den. 



Redigeret af amorbavian - 12-April-2012 kl. 23:26

BORING!
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias Bøgh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 17:48
Har i et par timer sammenlignet Barrett'en med L31... og synes L31... er meget hurtigere at sigte samt løbe rundt med. Barrett'en er et langt tungere våben og derved også sværere at bruge til quickscope, samt, hvis man som mig, inderst inde er en 'run-n-gunner' og samtidigt gerne vil tage objectives. Bare min oplevelse
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu