recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Humax BXR HD+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anmeldelse af Humax BXR HD+

 Besvar Besvar Side  <1 23456 40>
Forfatter
Besked
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2011 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af kfcofir kfcofir skrev:

Tjek her: http://www.netto-sat.dk/humax_bxr_hd__dvb_t2_hd_pvr_500_gb_boxer_abb_-p-1801.html
Jah ok! Jeg troede lige at du mente sammen med TV2 alene kortet Confused
Havede nu skrevet " Pakken " Wink
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 08:56
Man kan godt putte den i kurven uden at acceptere betingelserne for køb af Boxer. Gad vide om de så også sender den Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

Man kan godt putte den i kurven uden at acceptere betingelserne for køb af Boxer. Gad vide om de så også sender den Wink
Prøv! Det kunne da være rart at spare lidt på anskaffelsen. Vi skal jo nok alligevel opgradere TV2-Kortet når der kommer TV2 i HDTongue
Til top
tryggeroden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tryggeroden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 08:45
Hvis ellers informationen på diverse steder, der skriver om dette er korrekt, så skulle man få TV2 i HD, når man har DVBT2 som man får med denne.
Jeg savner to ting:
1. muligheden for at gemme boksen væk som man kan med andre set top bokse
2. Muligheden for at afspille DVD (selvom det er lidt gammeldags), når nu min DVBT-MPEG2 harddiskoptager skal skrottes.
Kender nogen til bokse, der tilmed kan dette?
Tryggeroden
Alfaview 42" Plasma HD
Yamaha YSP-1000 og YST-FSW100
Panasonic R 545 HX-S
Til top
HRP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-September-2011
Sted: Rønde
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HRP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 11:21
Har købt boxen for 14 dage siden. Den er ubrugelig som PVR. Den fryser ved 2 ud af 3 timeroptagelser og kan kun vækkes til live ved at tage strømmen. Optagelsen går tabt og fruen er rasende hvis der skulle have været optaget vild med dans eller lign. Fejlen er angiveligt generel på alle boxene, da det skulle skyldes en software fejl. Ingen ved hvornår der kommer en opdating. Så lad være med at købe skidtet - den er er ubrugelig.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2011 kl. 14:57
Jeg vil give dig ret i at fejlen er noget bæ.
 
Er rimelig træt af at den lovede opdatering ikke kommer.
 
Jeg slukker ikke boksen når den skal optage flere programmer efter hinanden.
 
Ser man bort fra dette er det den fedeste boks jeg har set på markedet.
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 17:34
Hej,

Fejler den kun når den skal optage flere programmer efter hinanden? Og hvordan defineres "flere programmer efter hinanden"?
Jramskov
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 18:07
Kan boksen optage/afspille DR HD med 5.1 lyd ?  (og er det i DTS eller DD ?)
 
Er boksen virkelig meget støjsvag ?
 
Håber at fejlene bliver rettet for jeg gider ikke at have en Sagem boks igen.
Til top
flemmingjensens Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flemmingjensens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2011 kl. 20:55
Hej Forum
 
Har nu haft modtageren i 20 dage, og den er hundrede gange bedre end den triax med pvr jeg købte hos boxer til at starte med.
Men, men....
 
Er noget skuffet over at der ikke snart kommer en software opdatering, så problemerne med optagelserne  bliver fixet.
Også lidt ked af at jeg ofte ikke kan komme i kontakt med den via hdmi-kablet. Altså har haft slukket skærmen imens jeg optager et program.
Så nu bruger jeg scart, og så hopper over på hdmi bagefter. Dog noget bøvlet!
Har også problem med at når man flytter optagelser over på en usb-harddisk, så kan de ikke afspilles.
Kryptering´s problem skriver den....
Sgu ikke just smart at de har lavet muligheden for at flytte til disk, når man så ikke kan afspille igen.
Og jo, afspiller selvfølgelig på humaxén....
Hvis jeg så flytter optagelsen tilbage igen, så kan den fint afspilles. Men ikke ligefrem usb3 overførsels hastighed.
 
Men stor ros til fjernbetjeningen og dens rækkevide. Også rart man kan betjene de mest basale funktioner på sit tv og surroundanlæg via fjernbetjeningen. :-)
 
Håber lidt nogle af importørene læser med på forum, så de kan presse humax lidt, med det softwareproblem.
Mvh. Flemming
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 06:23

Kom nu ud af busken Humax.

Har tidligere kontaktet importøren.(gider ikke spørge mere)
 
Han siger at der er en ny softvare, der er ved at blive testet.
 
Jeg melder mig gerne som test person.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 08:25
Jeg skal nok tage fat i importøren i dag. Det er ikke i orden at det har taget så langt tid.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2011 kl. 14:37
Kære alle.

Jeg har talt med den ene importør af Humax BXR-HD. De havde som i ved stoppet for salget, men en ny importør begyndte at sælge dem, og de var derfor tvunget til også at åbne for salget imod deres forhandlere.

Firmwaren er klar, men afventer en godkendelse af en af de store leverandører af kryptering. Når denne ligger klar kommer den. De ville gerne give en dato, men føler selv at de ikke vil love noget før den er der.

Men de lover at recordere.dk får en mail, så snart firmwaren er der, og vi skal nok linke til den.


Redigeret af hummelmose - 14-November-2011 kl. 14:38
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 40>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu