recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo iptv kabling hvordan?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo iptv kabling hvordan?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2011 kl. 11:59
Jeg har ihc, og har 2 udtag i stuen
det ene bruges til antenne, det andet er sluttet til en switch
jeg kunne jo bruge det nuværende antenne istedet til min tv boks, men det er også rart med en "reserve antenne".
jeg har fået det til at virke nu, har lavet et untagged vlan på min dgs-1210 til switchen og tv porten i fiberboks og nu spiller det.
jeg har så bestilt den switch som confused anbefalede så jeg kan få mine andre enheder på samme switch til at virke igen :-)
 
omel, jeg forstår ikke det du skriver med en splitter i hver ende, kan du uddybe?


Redigeret af ridderdk - 05-Juli-2011 kl. 12:01
Til top
BRAS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BRAS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2011 kl. 13:04
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Jeg har ihc, og har 2 udtag i stuen
det ene bruges til antenne, det andet er sluttet til en switch
jeg kunne jo bruge det nuværende antenne istedet til min tv boks, men det er også rart med en "reserve antenne".
jeg har fået det til at virke nu, har lavet et untagged vlan på min dgs-1210 til switchen og tv porten i fiberboks og nu spiller det.
jeg har så bestilt den switch som confused anbefalede så jeg kan få mine andre enheder på samme switch til at virke igen :-)
 
omel, jeg forstår ikke det du skriver med en splitter i hver ende, kan du uddybe?
 
Det er vel noget i denne stil der tænkes på: http://www.projectorzone.com/Cables-to-Go-37133
 
Til top
omel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Juni-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér omel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juli-2011 kl. 13:56
Jeps det er dette jeg har gjort
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:52
ja, det er da en go ide faktisk
jeg kan squ ikke finde ud af at få det til at virke med flere vlans og flere managed switches.....
er i tvivl om det overhovedet kan lade sig gøre eller om det er fordi netgear og d-link har forskellig opfattelse af hvordan PVID skal forstås.
man skulle have været netværks mand Cry
Til top
Leopold Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leopold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 11:30
Har også brugt en dags tid på at rode med at få Waoo IPTV sepereret over på et selvstændig VLAN adskilt fra mit LAN. Det ville først virke da jeg enablede IGNM Snooping/multicast mellem mine to Netgear switche(GS105E og GS108Tv2).
Morten

--

Epson TW3200 projector

Onkyo 606

KEF 2005.2

PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu