recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Marantz surround receivere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Marantz surround receivere

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Benton Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-April-2006
Status: Offline
Point: 571
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Troede bare at "Fælleskøb" var noget der kun kom brugere af Recordere til gode!!
 
Det gør det sådan set også.
 
Vi får et lille beløb for hvert salg der har været, som går til driften af siderne, og det får vi uanset hvordan køberne klikker sig ind og køber Smile
 
  /Lars
Ok, det vil sige at det sådan set bare er " reklame " i laver for HifiFreaks og får så procenter af dem der bliver solgt uanset hvem man er ?


Redigeret af Benton - 06-Juli-2011 kl. 17:33
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Benton Benton skrev:

Ok, det vil sige at det sådan set bare er " reklame " i laver for HifiFreaks og får så procenter af dem der bliver solgt uanset hvem man er ?
 
Sådan er alle Fælleskøb.
 
Vi laver aftaler med forhandlere, om at få varene til en nedsat pris. Og så sætter de en pris ud fra et forventet salg.
 
Men uden Fælleskøb er der jo ikke et forventet salg. Så det er "vores" aftale der gør, at i nu kan få produkterne til disse priser.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
MrVolbeater Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrVolbeater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:31
Nu har jeg en surrond-receiver fra Sony, en model der hedder STR-DH700 http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-receiver/str-dh700

Hvis jeg skulle hoppe på dette fælleskøb - Hvilken receiver ville I så foreslå mig, nu hvor min afspiller er en PS3 og højtalerne er fra et tidligere fælleskøb her på siden nemlig Focal sib.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:40
For at det kan betegnes som fælleskøb burde der være penge at spare. Den pris der står i fælleskøbet har man kunnet købe til i lang tid.
Til top
Thomas Sillesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 08-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Sillesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2011 kl. 21:44
SoundWave: som sagt er den pris vi har haft den til den sidste stykke tid, en fælleskøbspris vi har aftalt med Recordere. Vi satte priserne ned i forbindelse med aftalen med Recordere, men af forskellige årsager tog det tid at få det op her på siden. Det fremgår også af teksterne på vores side :)
Med venlig hilsen



Thomas Sillesen

Head Honcho Densen og HiFi Freaks
Til top
mictand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-August-2008
Status: Offline
Point: 436
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mictand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 07:44
Fælleskøb eller ej, så er det jo en god pris.
Så hvis man er på markedet efter en ny receiver, skal man jo bare glæde sig over at man kan få den billigere end ellers.
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 10:26
Hvordan er 6005'eren i forhold til en VSX-920? Min fik jo vandskade, men havde planlagt at købe en ny af samme type. da jeg, efter hvad jeg har læst, mener man får meget forstærker for pengene i en brugt VSX-920.

Redigeret af Tsunde - 07-Juli-2011 kl. 10:27
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Status: Offline
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Tsunde Tsunde skrev:

Hvordan er 6005'eren i forhold til en VSX-920? Min fik jo vandskade, men havde planlagt at købe en ny af samme type. da jeg, efter hvad jeg har læst, mener man får meget forstærker for pengene i en brugt VSX-920.
Skiftede selv fra 920 til 6004 for et par måneder siden og synes at der er klasser til forskel på de to - har fået meget bedre lyd, der er mere effekt bag, bedre styr på sub, og ikke nær så skinger lyd... Så i mine øjne er ingen tvivl, men prisen er jo også det dobbelte Wink
Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tsunde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2011 kl. 15:47

Tak for svar, har dog kvit på min gamle 920'er på 3.995,- så det er kun 1½ gange så dyr ;)

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2011 kl. 19:29
Man kan spørge sig selv, er Marantz  Surroundreceiver, en Denon model i lidt andet design.
Ikke fordi der er noget dårligt i det, jeg har selv en Denon
Surroundreceiver, som lyder ganske godt.

Marantz SR6005



Denon AVR2311



Redigeret af kskruger - 09-Juli-2011 kl. 19:39
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2011 kl. 20:06
Oprindeligt skrevet af kskruger kskruger skrev:

Man kan spørge sig selv, er Marantz  Surroundreceiver, en Denon model i lidt andet design.
Ikke fordi der er noget dårligt i det, jeg har selv en Denon
Surroundreceiver, som lyder ganske godt.
Hvor er ligheden? Så kunne jeg også påstå at de to er en klon af Pioneer SC-LX83 Wink
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2011 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvor er ligheden?


Begge bruger samme display.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu