|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Megane ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 26-Februar-2006 kl. 13:24 |
Hej Jeg har fuldt lidt med i den store interesse der er vedr. digitalt tv her i forumet. Jeg har dog lige et par spørgsmål som jeg ikke umiddelbart kan få svar på ved at læse i jeres indlæg her på siden. 1) Kan en dvb-t modtager afløse min Canal Digital satboks? 2) Kan f.eks Digitaly CX 302 T tilsluttes flere tv-apparater, og i givet fald hvordan tilsluttes de. (via scart/antenneledning osv)? 3) Jeg overvejer at købe et Samsung LE-40M61B. Vil f.eks CX 302 T passe dertil? Med venlig hilsen Megane
|
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Megane ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Status: Offline Point: 19 |
![]() |
Hej Swiss. Mange tak for dine klare svar. MVH Megane |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() |
Jo, der kan fordeles via antenneledning da den ifølge http://www.kjaerulff1.com/pages/product_details.asp?mid=13&a mp;pid=2509&lid=3&pcid=138 Mvh JørgenT |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |