|
Forummet er blevet opdateret |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
OBS!
Der er noget helt galt. Siderne loades ikke som de skal. Får kvarte sider, hvis jeg overhovedet får nogen. Refresh hjælper ikke. iOS 11 på Ipad Air |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Fra tlf? Bruger Klassisk Visning (skiftes nede i bunden af forum forside) Ind i forum emnet Når jeg trykker på en tråd overskrift i venstre side, får jeg starten af tråden Og det samme virker i Mobil Visning Redigeret af Kampus - 02-Oktober-2017 kl. 14:46 |
|||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er så vidt jeg husker en indstilling du kan sætte i din profil. Altså om du vil læse seneste svar først eller sidst.
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej!
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Opdaterede til iOS 11.01, som tilsyneladende har løst problemet |
|||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er nu nok nærmere dét at du har genstartet iPad'en, som har løst problemet. iOS 11 er noget buggy når det kommer til Safari.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har ikke genstartet den, kun lagt den nye sw på |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øh duuuuh......du kan ikke ligge 11.01 på, uden din iPad genstarter! M.v.h. |
|||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Over det første indlæg (på side 1) står der Besked. Ved siden af er der en lille gul pil. Tryk på den, og tråden bliver sorteret i korrekt rækkefølge. Edit: Der står besked; ikke emne som først skrevet. Jeg var vist ikke helt vågen... Redigeret af kaizer - 03-Oktober-2017 kl. 03:39 |
|||
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Forbedret visning ved iOS var meget velkommen på en iPhone 7 Plus. Det hele er ikke så stort og er meget mere overskueligt. Fed opdatering
|
|||
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej problemet er ikke løst. Jeg har en ubrugelig iPad nu. Kan man ikke gå tilbage til iOS 10.03, som virkede perfekt?
Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 09:46 |
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Øh duuuuh.....jeg ligger ikke på noget. Og den genstarter selv når jeg LÆGGER 11.01 på
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |