|
Forummet er blevet opdateret |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det den bedste måde du kan finde, at udstille din egen intelligens på?
M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi kan godt tage den langsomt: Når du opdaterer din iPad, så får du ny software OG din iPad genstartes.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det var der en der fortalte mig på en temmelig fjollet måde Problemet nu er, genstart eller ej, at iPad'en ikke virker på Safari på visse hjemmesider, denne her incl. Og jeg får dårlig ryg af at sidde med Mac'en på sofabordet Findes der en løsning? Evt få gammel SW på iPad'en igen?
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, bedste løsning er et nyt sofabord.....
Klaus |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan man få sådan en som hæve / sænke model så kunne det jo være løsningen . Mvh. |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg citerer indlæg, så virker mine klikbare links ikke.
Hvis jeg besvarer uden at citere, så virker det klikbare indlæg. PC med Chrome
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Findes der ikke en anden Browser til IoS der virker? Så kunne man bare bruge den i en kort periode indtil problemet bliver løst. Hilsen Carsten.
Redigeret af csell - 03-Oktober-2017 kl. 16:18 |
||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Samme problem på Windows/Edge. M.v.h. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ved jeg faktisk ikke om der gør. jeg har ledt efter et brugbart program til at brænde en CD og DVD, og det findes ikke engang, så tvivler på der findes andre Browsere
Redigeret af Kampus - 03-Oktober-2017 kl. 17:20 |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå pyt, mener der var noget der hedder Toast til Mac, men ikke noget jeg gør i. IPad browsere: Heller ikke noget jeg har prøvet. Mvh. JørgenT
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja hvorfor ikke Nej jeg har efterhånden så mange problemer med Apple udstyr, så jeg blander dem sammen
|
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |