|
Forummet er blevet opdateret |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej alle.
En af vores brugere opdagede, at man ikke kunne uploade i det nye forum. Det beklager vi - Vi har fikset problemet. /Jens
|
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Toast til Mac er da noget skrammel ware. Den begyndte at analysere min computer, mens en fiktiv person chattede med mig. Og til sidst bad den om min mail addresse: Findes der virkelig ikke et seriøst brænder program til Mac? For at ingen skal få ondt et vist sted, er det mine egne CD'er jeg vil ha kopier af til at ha i bilen.
Redigeret af Kampus - 04-Oktober-2017 kl. 16:49 |
|||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@ Kampus.
Har du ikke mulighed for at ligge dem på en USB stik og så afspille dem i bilen . Det er kun et forslag. Mvh. |
|||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Efter opdatering af siden er det blevet så småt på min mobil at det næsten er ulæseligt??
Har prøvet og sætte tekststørrelse op i indstillinger men så bliver andre sider meget store i teksten!! Er der en løsning på det?? |
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du må dig en ordentlig mobiltelefon.
Her er der ingen problemer på hverken min eller fruens mobiler. Tværtimod ser det nu bedre ud i mobilvisning. M.v.h. |
|||
jan203
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det var da en mulighed:)
Men mon det hjælper har en Samsung s7. Men det er lige før luppen skal frem!! Redigeret af jan203 - 04-Oktober-2017 kl. 21:34 |
|||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej min bilradio er for gammel, så kun CD ingen usb. Til gengæld lyder den bedre end så mange andre |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
https://support.apple.com/kb/PH25179?viewlocale=en_US&locale=en_US Klaus |
|||
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |