|
Forummet TV apparater |
Besvar |
Forfatter | |
jnvir
Super bruger Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
Emne: Forummet TV apparater Sendt: 10-August-2009 kl. 22:51 |
Jeg har lige set emnerne for de sidste 22 timer, bl.a.: Hjælp til nyt Phillips 5000 serie Jeg foreslår, at hjælp til nye tv-apparater samles et andet sted. Måske er jeg sart, men jeg synes, at disse hjælpemner om svigerforældre, forældre og søstre, der skal have et nyt tv-apparat optager en for stor del af forummet "TV apparater". Det er tydeligt, at ikke mange af forfatterne af disse "Hjælp-indlæg" har gjort noget som helst selv - som fx at søge lidt på dette site.
|
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Sendt: 11-August-2009 kl. 01:17 |
Ja, i det forløbne døgn har der været rig anledning til at tænke som du gør!
Problemet er dog ikke løst ved at oprette et forum "Hjælp til køb af tv m.m."... Det egentlige problem er at mange spørger uden at have tænkt sig om, foretaget lidt research og givet sig tid til at formulere deres spørgsmål på en velovervejet og omhyggelig måde. Derved risikerer de at få dårlige svar, endda svar på noget andet end det de tror de spørger om! Vel, det er velkendt i fora. Her er et link hvor problemstillingen for nylig blev taget op: How to ask for help |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |