|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
theace9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
ok jamen det siger det hele, det var lige den feedback jeg manglede thx, så tror jeg at jeg vil invistere i noget andet..... Mangler desværre stadig en som har testet et trådløst netværk fra router og til en popcornhour C-200 |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
ja tak for inputtene, jeg vil prøve og lege videre med det og prøve og hente nogle større klip hvis ellers de ligger i et format min skærm kan streame.. ellers må jeg vente et par uger indtil jeg får min c-200 hvor jeg rigtigt kan komme igang med test. Iøvrigt kan jeg lige supplere med at fremhæve jeg fik et mulehår bedre hastighed via mit 300mps trådløse netværk end den hastighed jeg fik via powerlinken... men det var ikke meget |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
jeg gik specifikt efter de helt store 5-7 bidder sat sammen til 300-400mb bla. "pioneer ada" "pioneer rocky mountain" "pioneer sync of beauty" samt "Hitachi the colours of the planet" ps hvis du kan pege mod nogle krævende som jeg kan hente og teste vil jeg meget gerne prøve det Redigeret af rhsin - 25-Oktober-2009 kl. 12:20 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg kan iøvrigt supplere med disse målinger for 2 HD trailere af en vis længde samt SD materiale. Jeg kunne godt være interesseret i en sammenligning mellem feks HD trailerne som er navngivet og hentet her, sammenlignet med noget feks afspilning af blu ray foldere for at se hvad det tager af båndbredde, ummidelbart optager afspilningen af 1080p trailerne kun ca. 1/4 del af den båndbredde som powerlinken (eller det trådløse net) kan levere... men er det nok (dvs op mod 9.000-10.000 kb/sek er max af hvad mit trådløse og eller powerlink kan levere). Og for dem som er interesseret i serverbelastning er cpu kun belastet med 4-8% under afspilning og ramforbruget er kun ca. 10-15% af de 512mb ram som serveren har indbygget. eksempel 1 (Pioneer ADA trailer). Eksempel 2 (Hitachi the colors of the planet 1080p)
Eksempel 3 (Biler SD materiale)
Redigeret af rhsin - 25-Oktober-2009 kl. 13:30 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
theace9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Ohhh god test, glæder mig til du får gang i netværket mellem router og popcornhour c-200 har nemlig allerede fået min C-200 men køber ikke lige nogen "brigde" før jeg har fået lidt feedback fra nogen som har mere forstand på det..... og en med arbejder fra computer city kunne da slet ikke hjælpe, han havde ikke engang hørt om media streamere chok chok chok |
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
citat " Disse CAT 7 kabler er specificeret til at bære op til 10 Giga-bit på 100 meter, så det vil være fremtidens netværkskabel, uanset om det er til data- eller audio/video brug. " |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Ja, men mindre kan gøre det, medmindre du har 20+ media players som skal streame Blu-ray video på samme tid. ![]() |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
|
ville haft skrevet til en 10.- pr meter og skal vel buge 20 m ca.. og cat 5 skærmede osse koster 10.- pr meter sidst jeg kikkede.. men nu er det nede i 6.- pr meter.. men afligevel til prisen .. hvem ved hvad der ellers skal igemmen om 10 år's tid.. |
||
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |