|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NIKKO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2004 Status: Offline Point: 172 |
![]() Sendt: 13-Juli-2007 kl. 14:13 |
Hvordan er forventningerne til Philps 32 9632D/10 (som kommer her i sensommeren) i forhold til tidligere modeller inkl. Philips 32 9731D? og i forhold til f. eks. Sony KDL 32D3000? Hvor ligger mon dette TV i niveau i forhold til det øverige LCD marked`? Et stort plus må for mig umiddelbart at se være 14 bit-panel og 100Hz, 3 ms responstid samt 1080p/24hz håndtering, men er dog betænkelig ved 2x8W. Mon der kommer andre modeller med samme specifikationer men med bedre højttalere? Link til Philips 32 9632D/10 Redigeret af NIKKO - 13-Juli-2007 kl. 14:16 |
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Med introduktionen af den gamle 9631D serie, løftede Philips sig en hel del, og faktisk var 9631D serien en del bedre - i min mening - end topserien fra generationen før den, 9830. Hvis det samme er tilfældet i år, kan man forvente en skærm der er bedre end 9731D, og det tror jeg egentlig godt kan blive en realitet. Personligt har jeg stor tiltro til, at Philips nok skal levere god billedkvalitet i denne omgang. Så må vi blot håbe, at der ikke kommer et uheldigt problem ligesom med 9731D 37 tommeren. Bemærk, at det ikke er et 14 bit panel. Det er den interne farvebehandling der foregår ved 14 bit, før det rammer panelet, som højest sandsynligt er 8 bit ligesom stort set alle andre paneler på markedet lige nu (med undtagelse af nogle få fra Samsung). Redigeret af rasmuslarsen - 13-Juli-2007 kl. 18:23 |
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |