recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forviret omkring philips 42pf9831d
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketforviret omkring philips 42pf9831d

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2007 kl. 17:09

Oprindeligt skrevet af Thorkil Thorkil skrev:

Fin måde at anskueliggøre det, Lahan - du glemte dog én særdeles vigtig forskel (som du selv tidligere nævnt - nemlig at man kan se billedet 100% døgnet rundt i en lys stue. Det kan du kun halvdelen af døgnet med en Pio - altså dobbelt op på Pio-prisen

Flot set...der!

Det er derfor vi GLÆÆÆDER os sådan til det bliver vinter-så vi atter kan bruge vores tv

Nu har vi jo ikke kunnet se en brik på det hele sommeren!!

Ærgerligt at jeg ikke indså det i tide-så havde jeg naturligvis handlet helt anderledes!!

lrev

Redigeret af lrev - 12-Januar-2007 kl. 17:14
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Thorkil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2005
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2007 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorkil Thorkil skrev:

Fin måde at anskueliggøre det, Lahan - du glemte dog én særdeles vigtig forskel (som du selv tidligere nævnt - nemlig at man kan se billedet 100% døgnet rundt i en lys stue. Det kan du kun halvdelen af døgnet med en Pio - altså dobbelt op på Pio-prisen

Flot set...der!

Det er derfor vi GLÆÆÆDER os sådan til det bliver vinter-så vi atter kan bruge vores tv

Nu har vi jo ikke kunnet se en brik på det hele sommeren!!

Ærgerligt at jeg ikke indså det i tide-så havde jeg naturligvis handlet helt anderledes!!

lrev

Irev, væn dig til at alle ikke har samme mening som dig - og at det derfor ikke nødvendigvis er forkert!! Jeg husker hvad du skrev vedr. dine overvejelser vedr. valg af LCD/Plasma, og du valgte til sidst VERDENS BEDSTE TV! Men du ommøblerede stuen for at undgå genskin, ikk´? Og på dine flotte fotos kan man se hvor fint dit 50" hænger klistret op ad en væg vinkelret på TVét. PERFEKT. Irev ved bedst - Pio og Radius er det eneste rigtige.   PLONK!!!

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2007 kl. 17:51

"Men du ommøblerede stuen for at undgå genskin, ikk´? "

NEJ

"Og på dine flotte fotos kan man se hvor fint dit 50" hænger klistret op ad en væg vinkelret på TVét."

???

"Irev ved bedst - Pio og Radius er det eneste rigtige.   PLONK!!!"

NEJ

3 forkerte-ud af 3 mulige.....alt er ved det gamle.

Måske du gider at forklare punkt 2??

"Det kan du kun halvdelen af døgnet med en Pio - altså dobbelt op på Pio-prisen ".....og JO-dette ER forkert:

lrev

Redigeret af lrev - 12-Januar-2007 kl. 17:56
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Point: 938
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 02:58
Øhh genskin ??

genskin på plasma er vist ikke det store problem idag... mit første plasma var panasonic 37PA30 der kunne man tale om genskin

nu har jeg lige Købt mig en Panasonic PV60 og vores stue er indrette sådan at når man sidder og kikker fra en vinkel ind på skærmen ja så skulle man kunne se både bærebar pc og lamper og billeder jeg vil gøre det absolut klart at vi intet genskin kan se heller ikke om dagen hvor det er lyst...

når man kikker på PV60 slukket så har den nærmest en mat overflade som min gamle SONY KLV-V40A10E

hvis jeg havde kunnet se genskin jeg så var den røget retur.....

og når man køber tv til 10-20.000 kr ja så betyder BILLEDE KVALITET ALT efter min mening og derefter design
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2007 kl. 09:43

Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

Øhh genskin ??

genskin på plasma er vist ikke det store problem idag... mit første plasma var panasonic 37PA30 der kunne man tale om genskin

nu har jeg lige Købt mig en Panasonic PV60 og vores stue er indrette sådan at når man sidder og kikker fra en vinkel ind på skærmen ja så skulle man kunne se både bærebar pc og lamper og billeder jeg vil gøre det absolut klart at vi intet genskin kan se heller ikke om dagen hvor det er lyst...

når man kikker på PV60 slukket så har den nærmest en mat overflade som min gamle SONY KLV-V40A10E

hvis jeg havde kunnet se genskin jeg så var den røget retur.....

og når man køber tv til 10-20.000 kr ja så betyder BILLEDE KVALITET ALT efter min mening og derefter design

Kender ikke pana mht til genskin, men på pio 42" er den ikke for god.
Nå dette emne har været diskuteret en del gange, og der var ingen herinde som havde nogle bud jeg kunne benytte.
Men det afhænger også meget af hvordan tv'et hænger, vinduer og lamper m.m.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu