recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forvirret..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketForvirret..

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2006 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Decap_dk Decap_dk skrev:

jeg vil også sige at du roligt kan købe toshiba-tv'et. Det er rigtigt godt især til dvd og anden digitale kilder. alm tv er ok - men ser jeg på mit gamle crt så vil jeg faktisk sige at tosh er lidt bedre - dog bliver det først KANON med digital kilde.

og ka 6500 for tv'et gav jeg også (hos digitalo) og har ikke fortrudt ét sekund.

og det er flot af RIOT alligevel lige at få fyret en "lcd stinker - PLASMA ER FOR FEDT!" kommentar af. Ingen har snakket om lcd-vs-plasma og prislejet er jo også pludselig det dobbelte...

men køb bare 32wl66. hvis du vil have det helt sølv hedder det: 32wl66p og hvis du vil have det sort, med en lille sølvkant så er det 32wl66z

Det er da et billigt og ok TV. Men hvis jeg stod med smule penge som skulle bruges på et godt TV, så ville det aldrig blive et LCD - ikke med den kvalitet de viser nu om dage. Det er muligt det viser et sexet billede med en BR, HDDVD kilde, men jeg vil nu til enhver tid sige et godt plasma (som fx 37PV60) viser et bedre DVD-billede.. Og ikke mindst antenne, digital, som analog. Så drop din lamme kommentar.
Det er en fact at et godt plasma er bedre end et godt LCD, og fatter ikke dem som kan blive ved og ved og ved, når de skal retfærdiggøre og praaaaise LCD'erne. Nu kan man så sige jeg er igang med at gøre det samme, bare med plasma, men nu er det jo lige så'en at jeg har ret ;)

Den eneste grund til jeg henviste til PV60, var fordi jeg vil ikke ha han går ud og køber noget han højst sandsynligt vil blive træt af. For hvis man bare er lidt kræsen og lidt kvalitetsbevidst, så er et plasma valget.
Men kan godt se prisen er noget billigere på Toshibaet, og som sagt er det et ok TV, godt til PC og lidt konsol, men ikke så meget andet, hvis man fx elsker film og lign. Plasma VIL vise et bedre billede.

Og hvis man endelig skal ud og bruge flere tusinde på et nyt TV, så hvorfor ikke købe noget af det bedste? Toshibaet er et af de bedste...når det kommer til LCD. Brug de 3-4-5000 extra og få dig et fjernsyn som du vil kunne holde ud at se på, for som du selv siger, du aner ikke noget om LCD-TV overhovedt. Så er det lidt hovedløst at lige bruge 7000 på noget som ikke er optimalt. Det kommer sefølig også an på hvor mange penge du har at gøre godt med, men hvis du har nok, så køb det Panasonic! Især hvis (som du skriver) skal bruge det til TV og DVD.. Så er det valgét. Tro mig. MEN hvis du ikke har penge til det, så køb Toshibaet.. Så dårligt er det heller ikke ;) Du sku ta at ta ud at kigge på dem begge..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu