|
Forvrængning ved lydstreaming af DR P1 |
Besvar |
Forfatter | ||
ClausBP
Super bruger Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Januar-2022 kl. 15:54 |
|
Hej!
Ved lydstreaming af DR P1 oplever jeg forvrængning a et sekunds varighed ind imellem. Det sker både ved streaming direkte på min iPhone samt via Chromecast i hjemmet. Prøv at høre denne lydbid og læg mærke til lyden ved 11 sekunder og 22 sekunder. Kender i den lyd? Hvad kan det skyldes? Venlig hilsen Claus Redigeret af ClausBP - 02-Januar-2022 kl. 06:02 |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det skete også på P6 Beat tidligere i dag. Det er tilsyneladende slut nu.
|
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak Naeira! Godt at høre, at det er en generel ting. Jeg var begyndt at spekulere i mulige støjkilder... |
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
DR1 spiller i øjeblikket et "nødbånd"
Det kunne være fint med en "Kendte problemer" på DR.DK - jeg kan ikke finde sådan en side... |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12321 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg var også glad for at kunne konkludere, at det ikke var min fremragende Roon-server der var ved at stå af ;) |
||
ClausBP
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja - jeg tror, mange er gået i problemløsningsmode med denne fejl :-)
Det lød virkelig som en lokal ting. Igen - DR burde have en "Kendte problemer"-side. Jeg må prøve Roon en dag - men da min musiklytning primært består af Jazz på Yousee Musik, DR P8 Jazz samt vinyl, tror jeg ikke rigtigt Roon kan bidrage med noget - eller? |
||
Naiera
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det ville være spild af penge.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |