recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Foto fra USB på Sony TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFoto fra USB på Sony TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pake Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Foto fra USB på Sony TV
    Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 19:22

Jeg har Sony KDL 40 W4500 og KDL V40 5500  og når jeg skal vise fotos overført fra pc til USB pen bliver visningsrækkefølgen ikke som på USB pennen. Det er vist nok noget med nummeringen af billederne, men jeg kan ikke gennemskue hvad. Hvad er der galt?

Palle

Til top
hypersnap Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2009
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 19:31
Hvis du kalder billederne 001, 002, 003 osv i den rigtige rækkefølge burde den æde dem ordenligt.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 19:33
W5500/V5500 viser billeder (og mp3 filer) i den rækkefølge de er overført til din USB pen, med mindre du ændrer sorteringsrækkefølgen til at være alfabetisk den ene eller anden vej.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2009 kl. 21:22

I Sony menuen får du faktisk mulighed for nogle visningsprioriteter.

Jeg har leget en del med v5500, og er temmelig begejstret for JPEG dias delen . Skal det være helt optimalt, er det en rigtig god ide,at beskære billederne til 16:9 , - så man helt undgår sorte bjælker. Yderligere kan man resize filstørrelsen til 1920X1080 pixels, så man får lidt hurtigere dias-skift. SÅDAN burde alle prøve at se sine JPEG billeder

Samsungs dias "værktøjer" er dog endnu bedre . Her kan man feks vælge forskellige wipes-overgange .

Men efterhånden begynder det sgu at ligne noget . . ! 

Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu