|
Foto med wifi upload |
Besvar |
Forfatter | |
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-November-2020 kl. 20:53 |
Jeg er absolut ikke opdateret på markedet med leder efter et kamera i din billigere ende som automatisk kan uploade via wifi.
Altså således at billederne ender direkte i skyen, findes det ?
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kan evt. købe et SD kort med wifi upload, der passer i de fleste kameraer.
Nu er skyen jo et vidt begreb, da den består af flere spillere på markedet med hver deres løsninger.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1021 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er mange - ifølge Pricerunner over 400 til priser fra 897 kr. til 269.995 kr.
Det kan ske, at du skal trykke på et par knapper for at uploade, så ikke helt fuldautomatisk. Men det er nemt.
Redigeret af longjohn2 - 19-November-2020 kl. 02:08 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
De fleste af de kamera med Wifi jeg har gjort bekendskab med, er at man kan lave et "hotspot" på kameraet og så tislutteen mobil og så overfører billederne fra kortet i kameraet til ens mobil.
Hvis du vil have noget der direkte oploade billederne, så er det nok en mobiltelefon du skal kigge efter. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |